20 תשובות
לא הבנתי מאיפה השמועות האלה
מי אמר
אנונימי
יש שמועות בטלגרם על כטמבים אבל לדעתי לא אמיתי
הרצל אמר
כן. לא בלאגן כולה כמה כטבמים מעיראק. ביג דיל
אנונימי
מאיפה הבאת את זה
דיי להלחיץ אנשים
יש שמועות שעיראק שלחו כטבמים
אנונימי
למה להפחיד אבל סעמק
לא
לא שמעתי, אבל אם אני אשמע זה יהיה דרך הבומים ליד הבית.
thv
למה להלחיץ?
בתכלס מי שצריך לפחד זה החיילים בבסיסים ברמת הגולן. הכטבמים מכוונים על בסיסים
אנונימי
דיי חלאס אנחנו שנה במלחמה לא זכור לי שאי פעם פרסמו שעה של מתי יהיה אזעקות תפסיקו עם הסתם להלחיץ אנשים
יהיו כטבמים הלילה נשמות. אין מה להילחץ.
אנונימי
מה מאיפה הבאתם את זה ולמה אני עוד פעם לא יודעת כלום
נו איפה
אנונימי
אין כלום למה סתם להלחיץ איף
טוב מסתבר שזה פייק. אני מחזלש לילה טוב
אנונימי