2 תשובות
שואל השאלה:
וגם תמיד כולם מסביבי נראים כאלה מבוססים חברתית, ועם חוויות, תמיד לכל אחד יש את החברים שלו ולא באלי להידחף כי במילא זה סתם יהיה דיבור ולא באמת יהיו חברים שלי
אנונימי
מבינה אותך מאוד, גם אני הרגשתי ככה
ממליצה לנסות להצטרף לתנועת נוער כלשהי, זה אולי נשמע נדוש אבל זה מאוד מפתח ובשבילי בזכות התנועה הכרתי המון חברים חדשים ביחס למה שהיו לי (אפילו אנשים שהכרתי עוד מלפני) ובלי קשר גם מאוד נפתחתי והתפתחתי בעצמי (בביטחון העצמי, בפתיחות ובכללי בהרגשה) . ממליצה לנסות-מה כבר תפסיד?
ובנוסף, הייתי ממליצה לנסות לפתח את עצמך בלי קשר לסביבה-להתאמן, להשקיע בתחביב כלשהו, לאמץ חיית מחמד
כדי שמצב הרוח שלך יתבסס על ההתפתחות שלך ולא רק על הסביבה. ברגע שאתה עצמך תרגיש טוב ותפתח לעצמך ותרגיש בטוח בעצמך, זה יקרין לסביבה.
בהצלחה ❤