6 תשובות
מה יש לך ילדה לא כל אחד בביטחון ללכת ברגל או באוטובוסים לבית ספר ביום כזה
זה שיש טקס בבית ספר וילדים לא הולכים לא אומר שאנחנו לא זוכרים מה היה היום לפני שנה, תאמיני לי שלא ישנתי בלילה מרוב הפחד שהחזיר אותי לאותו יום
אנונימית
אין לנו0 טקס בבית הספר בכלל . גם בכללי יש הרבה אזעקות וזה אז לא בטוח ללכת לבית הספר
אני לא הלכתי בגלל שאחותי הזהירה אותי שהיא בצבא אז היא כנראה יודעת משהו שאני לא.
ובגלל שאני נוסעת בתחבורה ציבורית ותחנת רכבת.
חס וחלילה שלא באתי והתכוונתי לחלל את היום הזה
עכשיו אני די מתחרטת שלא הלכתי כי לא קרה כלום
ואני מאוד מקווה שלא יקרה כלום שלא נדע
אחותי יום מסוכן תשחררי אף אחד לא יסכן אל החיים שלו בשביל הרצאה בבית הספר
אנונימית
כל אחד והדרך התמודדות שלו..
זה שלא הלכתי לטקס בבית ספר לא אומר שאני לא זוכרת את היום הזה