5 תשובות
איזה עבודה אחי
שמע תחשוב גם אתה בן 24 אז תלוי במצב שלך אם אתה אצל ההורים חוסך אז זה בסדר אבל אם אתה חי לבד אז אתה צריך להרוויח יותר אחי המדינה יקרה היום רק שכר דירה זה יותר מחצי מהמשכורת שלך
תלוי באיזה שלב בחיים אתה
זה בסדר בשביל לפרנס את עצמך ואולי חברה שלך אבל לא מעבר