8 תשובות
כל דבר משמין, תלוי במינון
וזה בסדר לאכול לחם עם חביתה.
וזה בסדר לאכול לחם עם חביתה.
זה 200 קלוריות פחות או יותר
זה לא משמין אבל תלוי מה אכלת בשאר היום
זה לא משמין אבל תלוי מה אכלת בשאר היום
לא זה בסדרר
זה בסדר
זה בסדר
זה בסדר
משמין זה תלוי בגרעון קלורי ולא פר מאכל.
כן יש מאכלים לא בריאים אבל זה לא קשור למשמין/לא משמין
כן יש מאכלים לא בריאים אבל זה לא קשור למשמין/לא משמין
בבקשה אל תספרו קלוריות
באותו הנושא: