6 תשובות
כן לחצי דקה
אבל אח שלי היה
אבל אח שלי היה
אני שומע הכל מהחלון :)
אני
מגניב שיש פה תגית למעלה אדומים חח
מזל שלא הייתי בפארק הנוער היום.
שואל השאלה:
^^^ למה ?
^^^ למה ?
אנונימי
באותו הנושא: