7 תשובות
לא חושבת
שואל השאלה:
הכוונה מבחינה פיזית אם בנות יכולות לסחוב 30 קילו על הגב ולעבור עשרות קילומטרים איתם
הכוונה מבחינה פיזית אם בנות יכולות לסחוב 30 קילו על הגב ולעבור עשרות קילומטרים איתם
אנונימי
לשייטת לא למטכל עדיין לא עברו אבל בעיקרון פתחו את האופציה שבנות יהיו במטכל
שואל השאלה:
פתחו להן מסלול ומורידים את הרף.
פתחו להן מסלול ומורידים את הרף.
אנונימי
בישראל, נשים יכולות כיום להתמיין ולהגיע ליחידות עילית כמו סיירת מטכ"ל ושייטת 13, אם הן עומדות בדרישות הקפדניות. בעבר, יחידות אלו לא היו פתוחות לנשים בעיקר בשל שיקולים פיזיים ומבצעיים שנגעו לתפקידים קרביים בתנאי שטח קשים וממושכים, שנחשבו לדרישות תובעניות במיוחד מבחינה פיזית.
במהלך השנים, נפתחו יותר תפקידים קרביים לנשים בצה"ל, ונשים כיום משרתות ביחידות לוחמות רבות כולל יחידות מיוחדות כמו "עוקץ" ויחידת החילוץ 669. אמנם, עדיין קיימים חסמים במיונים של יחידות מסוימות בשל דרישות כושר גופני קפדניות או משימות עם תנאים שמאתגרים את היכולות הפיזיות, אולם במקרים רבים גישה זו משתנה עם הזמן.
מגמות אלה ממשיכות להתעדכן ככל שצה"ל מתאים את מערכי הלחימה והאימונים, ומסלולים מסוימים נפתחים בהדרגה גם לנשים, כך שגם יחידות כמו סיירת מטכ"ל ושייטת 13 עשויות להיות נגישות יותר לנשים בעתיד.
דעתי האישית שזה לא טוב להן להתגייס לשם כי הן לא בנים והנפש שלהן לא בנויה לראות זוועות וכדו' קל וחומר להרוג (גם שמדובר באויבים)
במהלך השנים, נפתחו יותר תפקידים קרביים לנשים בצה"ל, ונשים כיום משרתות ביחידות לוחמות רבות כולל יחידות מיוחדות כמו "עוקץ" ויחידת החילוץ 669. אמנם, עדיין קיימים חסמים במיונים של יחידות מסוימות בשל דרישות כושר גופני קפדניות או משימות עם תנאים שמאתגרים את היכולות הפיזיות, אולם במקרים רבים גישה זו משתנה עם הזמן.
מגמות אלה ממשיכות להתעדכן ככל שצה"ל מתאים את מערכי הלחימה והאימונים, ומסלולים מסוימים נפתחים בהדרגה גם לנשים, כך שגם יחידות כמו סיירת מטכ"ל ושייטת 13 עשויות להיות נגישות יותר לנשים בעתיד.
דעתי האישית שזה לא טוב להן להתגייס לשם כי הן לא בנים והנפש שלהן לא בנויה לראות זוועות וכדו' קל וחומר להרוג (גם שמדובר באויבים)
שואל השאלה:
אני לא מבין למה שבנות שגרות בבית וסבבה להן ומתאמנות רוצות להיות שבועות בשטח לעשות מסעות בלי להתאפר או להתקלח ולאכול אוכל מגעיל ולעשות צרכים בשטח וגם לדעתי אי אפשר שבנות ישנו באותו אוהל עם בנים
אני לא מבין למה שבנות שגרות בבית וסבבה להן ומתאמנות רוצות להיות שבועות בשטח לעשות מסעות בלי להתאפר או להתקלח ולאכול אוכל מגעיל ולעשות צרכים בשטח וגם לדעתי אי אפשר שבנות ישנו באותו אוהל עם בנים
אנונימי
כדי להראות שהן לא פחותות מבנים למרות שעצם זה שיש להן את הצורך להוכיח את זה מראה שהן בעצמן חושבות שזה ככה (הכוונה כאן היא רק לאלה שרוצות להתגייס לשם)
באותו הנושא: