8 תשובות
שואל השאלה:
הם לא נותנים לי בכלל להגיע למוקד הם אומרים לנסות יותר מאוחר
הם לא נותנים לי בכלל להגיע למוקד הם אומרים לנסות יותר מאוחר
אנונימי
הם כנראה בעומס אחרי החג צריך לחכות על המוקד
שואל השאלה:
איזה מעצבנים באמת
איזה מעצבנים באמת
אנונימי
חבר שלי ניסה עכשו ולו זה עבד
שואל השאלה:
עכשיו זה עובד לי אבל ממש מצחיק שהם אומרים שאני מועבר לנציג וצריך לחכות עדיין בתור
עכשיו זה עובד לי אבל ממש מצחיק שהם אומרים שאני מועבר לנציג וצריך לחכות עדיין בתור
אנונימי
צריך לחכות המון זמן
צריך לחפור
גם לי
אומר "לא ניתן למלא את הבקשה" ו "הקו תפוס כעת"
גם אני מנסה להבין למה
אומר "לא ניתן למלא את הבקשה" ו "הקו תפוס כעת"
גם אני מנסה להבין למה
באותו הנושא: