5 תשובות
כן זה עזר לי רצח וזה לא חרטא, לעשות מדיטציה במשך שבוע לפני הטסט ובכללי לעשות מדיטציה מפחית לחצים
אנונימי
שואל השאלה:
איך עושים מדיטציה?
איך עושים מדיטציה?
אנונימית
תנשמי אוויר ותזכרי שדברים יגיעו בזמן שלהם. יש לי חברה שעברה טסט תשיעי, המצב שלך מעולה.
תעשי מקלחת חמה ומשהו לשתות ותתני לזמן לעשות את שלו
תעשי מקלחת חמה ומשהו לשתות ותתני לזמן לעשות את שלו
תחפשי ביוטיוב מדיטציה ויהיה לך המון
אנונימי
תחשבי שזה פשוט שיעור נהיגה עם מורה אחר. את יודעת לנהוג ואת מתרגלת את זה כבר הרבה זמן. אל תחשבי על מה אם תעשי טעות אלא תתמקדי בדרך ובנסיעה שלך