5 תשובות
הרבה סבלנות
תבואי בתחושה שהרישיון לא מעניין אותך
לנשום, לזכור את כל הדברים שלמדת ולהיות בביטחון במחשבה שעברת


בהצלחה!!
אלופהה
שואל השאלה:
עברתי אותו ממש בקלות ברוך השם