6 תשובות
אני אוהבת את הקוקיז
המריר הטבעוני לדעתי
אף אחת אני שונאת גולדה
בייגלה מלוח
נטע...


גם אני, גירלי, מי טו
או הסורבה שלהם או וניל כל השאר מתוק מידיייייי