38 תשובות
פסיכיאטר (אבל גם הלכתי לכמה פסיכולוגים ופסיכיאטרים אחרים והייתי מאושפז גם במחלקה סגורה וגם מחלקת יום)
לא מתבייש בשם דבר מזה
לא מתבייש בשם דבר מזה
לא, זה כמו כל טיפול רגיל אחר.
אין לי בושה לדעת שאני זקוק לקצת עזרה וללכת להשיג את העזרה הזאת.
אין לי בושה לדעת שאני זקוק לקצת עזרה וללכת להשיג את העזרה הזאת.
ממש לא. אני הולכת לעו"ס ואני לא רואה סיבה להתבייש בזה, מותר לי לקבל עזרה כשאני צריכה
לע
כן, מתוך ביקורת עצמית, בכללי זה לא משהו להתבייש בו
כאילו אנשים אחרים אני לא אשפוט ואני אעודד אם כבר ללכת מי שצריך, אבל אם שואלים אותי ככל הנראה שאסתיר את זה
כאילו אנשים אחרים אני לא אשפוט ואני אעודד אם כבר ללכת מי שצריך, אבל אם שואלים אותי ככל הנראה שאסתיר את זה
אני כבר לא הולכת אבל כשהלכתי מלא ידעו מזה לא התביישתי
אנונימית
לא
בכלל לא
אין במה להתבייש זה נורמלי
אין במה להתבייש זה נורמלי
אני לא הולכת אבל יש מצב שהייתי מתביישת בזה
לא
מה יש להתבייש בזה שאני מקבלת עזרה?
מה יש להתבייש בזה שאני מקבלת עזרה?
לא,ממש לא. זאת פריווילגיה ללכת לפסיכולוג.
לא
אבל מצד שני היחידים שיודעים על זה זה ההורים שלי והפסיכולוגית עצמה
אבל מצד שני היחידים שיודעים על זה זה ההורים שלי והפסיכולוגית עצמה
לחברים קרובים לא אבל אני מתפדח ממנה
לא
חד משמעית לא
אני לא הולכת ואומרת לאנשים שיש לי פסיכולוגית אבל אם לדוגמה חברים שלי רוצים להיפגש ואני לא יכולה והם שואלים למה, אז אני אגיד להם שאני הולכת לפסיכולוגית.
זה משהו שאני חושבת שכולם צריכים לעשות.
אני לא הולכת ואומרת לאנשים שיש לי פסיכולוגית אבל אם לדוגמה חברים שלי רוצים להיפגש ואני לא יכולה והם שואלים למה, אז אני אגיד להם שאני הולכת לפסיכולוגית.
זה משהו שאני חושבת שכולם צריכים לעשות.
בהתחלה קצת
עכשיו לא
עכשיו לא
לא, כשאת הולכת לרופא את מתביישת בזה? הנפש שלנו חשובה כמו הגוף שלנו וצריך לטפח ולשמור עליה באותה המידה שאם נפצעים או חולים הולכים להיבדק ולקבל טיפול. אישית אני כבר לא הולכת כי לא מרגישה בצורך, אבל כשכן הלכתי- זה ממש לא משהו שהתביישתי בו וזה לא הפריע לי אם אנשים ידעו או מה הם יחשבו על העובדה הזאת
לא להפך היום הפסיכולוג שלי הוא האיש סוד שלי והחבר הכי טוב שלי
תגידו יש באתר הזה גם בני 20????
למה את שואלת?
לא
כן
בגלל פעמיים שניסיתי לעשות דברים בשביל לסיים את זה
(לא לסיים עם הפסיכולוג לסיים את ה-) לא יכול לומר
בגלל פעמיים שניסיתי לעשות דברים בשביל לסיים את זה
(לא לסיים עם הפסיכולוג לסיים את ה-) לא יכול לומר
אנונימי
שואל השאלה:
^^^כי חברה שאלה אותי מה אני עושה בצהריים. בסוף אמרתי לה שאני הולכת לפסיכולוג, אבל זה נשמע לי קצת מוזר להגיד את זה. רציתי לדעת מה המחשבה שלכם לגבי זה:)
^^^כי חברה שאלה אותי מה אני עושה בצהריים. בסוף אמרתי לה שאני הולכת לפסיכולוג, אבל זה נשמע לי קצת מוזר להגיד את זה. רציתי לדעת מה המחשבה שלכם לגבי זה:)
לא. אבל לא מחצינה את זה.
אני הולכת לפסיכיאטר ופסיכולוגית
לא ממש מתביישת אבל זה לא משהו שאני מפרסמת
במיוחד לא את הפסיכיאטר בזה אולי כן מתביישת בעצם
פסיכולוגית אני מספרת לרוב מי שקרוב אלי
לא ממש מתביישת אבל זה לא משהו שאני מפרסמת
במיוחד לא את הפסיכיאטר בזה אולי כן מתביישת בעצם
פסיכולוגית אני מספרת לרוב מי שקרוב אלי
אנונימית
קצת. החברים שלי יודעים, אבל זה לא משהו שאני מספרת בקלות לכולם. לפעמים אני גם אשקר אם אני צריכה להסביר למישהו משהו שקשור לזה, פשוט כי אין לי כוח להתחיל להסתבך עם זה.
כשהלכתי כן התביישתי בזה אפשר לומר
לא ככ אמרתי שאני הולכת לפסיכולוג אפילו לאחים שלי, רק כשהם שאלו אמרתי
לא ככ אמרתי שאני הולכת לפסיכולוג אפילו לאחים שלי, רק כשהם שאלו אמרתי
^וואו גם לי יש היסטוריה דפוקה איתם
לא
ממליצה לכולם ללכת
מציל חיים גם אם לא שלכם אז את אלה שסביבכם כי לא לכולם יש כח לשמוע את הבעיות שלכם בחיים :)
ממליצה לכולם ללכת
מציל חיים גם אם לא שלכם אז את אלה שסביבכם כי לא לכולם יש כח לשמוע את הבעיות שלכם בחיים :)
לא. זה כמו תרופה
אני צריך את זה כמו שאני צריך לאכול ולשתות
אני צריך את זה כמו שאני צריך לאכול ולשתות
לא אבל אני מנסה לא לדבר על זה מול זרים כדי שלא יחשבו שאני מנסה שכולם ידעו את זה לתשומת לב או משהו אך זה מובן אבל זה לא מבייש אותי בכלל
לא
לא
אני לא מתבייש בזה אבל אני מעדיף שלא ידעו כי זה עושה רושם רע
אנונימי
לא מתביישת אבל בלי קשר אני מתעבת פסיכולוגים. אין לי היסטוריה נחמדה איתם
הייתי הולכת לפסיכולוגית דבר ראשון זה מבייש לפחות בשבילי
ודבר שני זה נוראי
ודבר שני זה נוראי
זו בריאות הנפש, להסכים לקבל עזרה.
שמחה לראות פה , שלא מתביישים. ביג שאפו.
שמחה לראות פה , שלא מתביישים. ביג שאפו.
באותו הנושא: