5 תשובות
תלוי מה
שואל השאלה:
בניהול ואירגון זה טוב?
וואלה כן אחלה
זה לא נדיר, אבל זה הכי גבוה אז כל הכבוד
מסכים^, לא יודע לגבי נדיר אבל כן להשיג את הציון הגבוה ביותר זה תמיד טוב