4 תשובות
זה צריך לבוא ממך מהלב את יכולה לרשום אולי שאת שמחה שהכרת אותו ושאתם ביחד ושאת מקווה שזה יחזיק עוד הרבה או אולי להוסיף גם זיכרונות או שאיפות לעתיד ביחד (כמובן אם זה מה שאת מרגישה )
זה לא צריך להיות משהו רישמי כזה תרשמי לו מהלב דברים קיטשיים מהלב שהוא ישמח ויעריך - הכוונה טובה
שואל השאלה:
אני לא מצליחה לחשוב מה לכתוב כי אני לחוצה ממש ואני לא יודעת חנה
אנונימית
תכתבי מהלב