9 תשובות
לא מביך בכלל! בהצלחה :)
מה מביך? זה אחלה. מביך שלי שלא מקבלים אותי להיות מאבטחת כי לא עשיתי צבא אז אני עובדת בשביל 34 שקל לשעה. מאבטחת זה אחלה כסף
לא מביך אבל כדאי כמועדפת
לא מביך
ממש לא מביך. לכי על זה.
אנונימי
לא
את יכולה גם במוקד מכירות
וזה לא מביך, כל עבודה טובה :)
מה פתאום , איפה זה מביך בדיוק
שום עבודה לא מביכה