7 תשובות
מזל
כי אנחנו עם הנצח וה' תמיד איתנו
כי זה עם הנצח וזה אומר שתמיד נשאר אם זה מה שה' אמר
בעיקר בעזרת העובדה שיהודים היו מפוזרים ברחבי העולם, ככה שהיה נורא קשה לרכז את כל היהודים ולהשמיד אותם.
אגב אין שום קשר בין אלוהים לבין הישרדות העם היהודי.
כפי שפרופסור ישעיהו לייבוביץ אמר: "הוא אף פעם לא הצילנו. הוא לא הצילנו מידי הרומאים, מגזירת אדריאנוס, עשרת הרוגי מלכות. הוא לא הציל את הקהילות שאנחנו נוהגים לקרוא להן הקהילות הקדושות שמתו על קידוש השם. הוא לא הציל את היהודים שנרדפו על ידי האינקוויזיציה. הוא לא הציל מיליון וחצי ילדים יהודים שנחנקו ונשרפו בידי היטלר. ובכל הדורות האלה היו יהודים שהאמינו באלוקים אף על פי שהם ידעו את הדבר הזה, שאלוקים לא הציל מידי הרומאים ולא הציל מידי הצלבנים ולא הציל מידי האינקוויזיציה ולא הציל מידי היטלר."
אגב אין שום קשר בין אלוהים לבין הישרדות העם היהודי.
כפי שפרופסור ישעיהו לייבוביץ אמר: "הוא אף פעם לא הצילנו. הוא לא הצילנו מידי הרומאים, מגזירת אדריאנוס, עשרת הרוגי מלכות. הוא לא הציל את הקהילות שאנחנו נוהגים לקרוא להן הקהילות הקדושות שמתו על קידוש השם. הוא לא הציל את היהודים שנרדפו על ידי האינקוויזיציה. הוא לא הציל מיליון וחצי ילדים יהודים שנחנקו ונשרפו בידי היטלר. ובכל הדורות האלה היו יהודים שהאמינו באלוקים אף על פי שהם ידעו את הדבר הזה, שאלוקים לא הציל מידי הרומאים ולא הציל מידי הצלבנים ולא הציל מידי האינקוויזיציה ולא הציל מידי היטלר."
^^בטח שיש קשר אם ה' היה רוצה שניכחד מהעולם הזה הוא היה עושה את זה מזמן ה' שולט בכל העולם וגם כל הניסיונות הוא עושה הכל לטובתנו
המשתמשת ילדה של אמונה,
תגידי לי את רצינית? זו התשובה שלך?
זה נראה לך הגיוני שלמיליון וחצי תינוקות וילדים יהודיים הגיע למות בתאי גזים?
הם בקושי הספיקו לחוות את החיים, הם בקושי הספיקו לעשות חטאים.
ככה שאני לא רואה שום סיבה בעולם שאלוהים ייתן להם למות בצורה המחרידה הזאת.
המשתמשת באלי לישון,
אם הוא שולט בעולם ועושה הכל לטובת העם היהודי, הוא לא היה נותן למיליון וחצי תינוקות וילדים יהודיים תמימים למות בצורה מחרידה על ידי תאי גזים.
תגידי לי את רצינית? זו התשובה שלך?
זה נראה לך הגיוני שלמיליון וחצי תינוקות וילדים יהודיים הגיע למות בתאי גזים?
הם בקושי הספיקו לחוות את החיים, הם בקושי הספיקו לעשות חטאים.
ככה שאני לא רואה שום סיבה בעולם שאלוהים ייתן להם למות בצורה המחרידה הזאת.
המשתמשת באלי לישון,
אם הוא שולט בעולם ועושה הכל לטובת העם היהודי, הוא לא היה נותן למיליון וחצי תינוקות וילדים יהודיים תמימים למות בצורה מחרידה על ידי תאי גזים.
כי אלוקים מחליט שנמשיך להתקיים
באותו הנושא: