התחברות
הרשמה
אני עצבנית בלי סיבה מה עושים? וזה לא מחזור
23 ביולי 2013, 02:39
עצבים
דיכאון
מחזור
הרגעה
נפש
מצב רוח
תשובה אחת
אולי בגלל עייפות תנסי לישון קצת
אם יש משהו שמסעיר אותך תנסי לפתור אותו...
l
lior100
באותו הנושא:
האם יש בנות שהן לא עצבניות בזמן המחזור?
לפעמים אני פשוט עצבנית, בלי סיבה, פשוט נהיית עצבנית ואחרי זה כל דבר שקורה אני מתעצבנת עוד יותר. ממה מתחילים העצבים האלה בלי סיבה?
תמיד אני שומעת שבנות עצבניות שהן במחזור אך זה שאני לא עצבנית, כשאני במחזור סך הכול כואבת לי הבטן? למה אני שונה?
אני לא יודעת למה אבל בזמן האחרון אני מרגישה ממש עצבנית בלי שום סיבה. למה זה ככה?
אני ממש עצבנית בלי שום סיבה, איך אני ירגע?
למה בנות עצבניות שהן במחזור?
אין לי מצב רוח אני בלי שום סיבה עצבנית מה לעשות?
תמיד כשאני במחזור אני רבה עם חבר שלי, ואני סומכת עליו ודווקא פתוחה איתו, אבל אני מתביישת לספר לו שזה עושה אותי עצבנית, מה לעשות?
עצבנית כל כך בזמן המחזור. לא מסוגלת להירגע.
בנות, נשים- אם אי פעם גבר ישאל אתכן (מה קרה עצבנית, את במחזור)?
כמה פעמים ביום אני נהיית עצבנית בלי סיבה ומתעצבנת על כולם למה זה קורה לי?