10 תשובות
לא אוהבת שמאלנים
תאמת שלא אכפת לי
אני נותנת לאנשים אחרים להוציא עליהם אנרגיה ושנאה במקומי
שקשה להם לקבל את זה שהימנים זה הרוב
שמח לראות שלא כולם הולכים כמו עדר אחרי הממשלה הפשיסטית הזאת
שואל השאלה:
מה זאת אומרת
אני ביניהם
ואני חושבת שזה יפה שלא סתם יושבים בשקט אלא קמים ונלחמים על מה שחשוב להם
הפגנות זה זכות בסיסית בכל מדינה דמוקרטית, ואני תומכת גם בזה שימנים יפגינו כשהם רוצים, זה פשוט פחות קורה כי הממשלה ימנית
זאת אומרת שטוב שיש אנשים עם עמוד שדרה שיוצאים נגד הממשלה הזאת שמכילה בתוכה תומכי טרור, עבריינים (שחלקם ישבו בכלא) ועוד המון אנשים משיחיים בלי ניסיון שפוגעים במדינה שלנו
שואל השאלה:
שמח לדעת שאת גורמת לקרע בעם❤
ושאת עוצרת חיילים מלחזור הביתה בזמן
אלופה זה מה שאת!
קשה להם לקבל דמוקרטיה אז הם מפגינים שורפים כבישים(גם את המדינה) ומפלגים אם העם
שאני נחשבת שמאלנית
וזה באמת לא משנה מה הדעה
הכי חשוב זה לדבר בצורה מכבדת(דבר שלצערי גם לי קשה לשמור עליו)
ולכבד את כל הדעות.
אני חושבת שעם זה כולם יוכלו להסכים איתי שעדיף