7 תשובות
אל תוותרי ככה מהר לכי למורה פרטית ותשקיעי, אני ירדתי לארבע בכיתה יא רק לקראת הבגרות שראיתי שזה אבוד ואני לא רוצה להרוס לעצמי את הציונים כי כבר הייתי מותשת וכבר זה היה סוף שנה אחרי שהמורה הרסה לי את כל הבסיס בכיתה י.
קיצר אל תוותרי את רק בתחילת יא
שואל השאלה:
אני אצל מורה ואני מנסה אבל איכשהו במבחן אני פשוט לא מצליחה כלום
אנונימית
לא ,תסתכלי על סרטונים של עובד לב ארי הוא מסביר איך לפתור מעולה
לא
תשקיעי ותלמדי עוד קצת במקום ישר לרדת
כן
תקשיבי לפעמים צריך לשבת ולתרגל מעבר לשעות בית ספר ומעבר לשיעורי בית. יוצא לך לשבת על תרגול? מעבר למה שהמורה נותנת ומעבר למה שמורה פרטי נותן?
כי בתור אחת שסיימה בית הספר אומרת לך אין מתמטיקה זה תרגול תרגול תרגול
שואל השאלה:
לא הרבה כי אני גם עובדת
אנונימית