19 תשובות
אינסטגרם, לא אוהבת שמבקשים מספר, כי באינסטגרם לפחות יש כזה מה לראות, איך הוא נראה (לרוב), וגם לא יודעת מרגיש לי כזה שמתחילים לאט, ולא ישר מספר טלפון כי זה יותר אישי.
שואל השאלה:
את יודעת איך הוא נראה הוא הרגע ביקש ממך תאינסטגרם
אנונימי
תלוי בן כמה ואינסטגרם עד
עדיף*
^^^מצטערת אם לא הסברתי מדוייק, זה היה לי בראש ופשוט רשמתי לא נכון, התכוונתי "איך הוא", בלי "נראה".
ברור שאינסטגרם וזה הכי מחמיא בעולם
חלום שלי שיתחילו איתי רק במציאות ולא באינסטגרם ( אני יפה פשוט לא יוצאת הרבה)
אנונימית
שתדע שזה סופר מוערך אם אתה מתחיל עם בת במציאות
אנונימית
שואל השאלה:
איך הייתן רוצות שיתחילו איתכם
אנונימי
הכי רגיל בעולם אומרים פשוט היי את מהממת או משהו בסגנון ואני ממש אשמח לקחת את האינסטגרם שלך לדבר
אנונימית
מעדיפה מספר והייתי נותנת, מה אכפת לי לנסות
מעדיפה מספר והייתי נותנת, מה אכפת לי לנסות
לא יודעת למה שלח פעמיים (,:
בורחת
סתם
אינסטגרם
מספר כי אין לי אינסטגרם
מספר כי אני כמעט לא נכנסת לאינסטגרם
אבל לרוב אני לא יתן את שתיהם
אם זה מישהו בגילי אז אני אתן לו את האינסטגרם בתור התחלה כי אני לא באמת מכירה את הבן אדם ומספר מרגיש יותר חשוף מהרגשה של ביטחון
אם זה אדם מבוגר ממני אני ישר אגיד לו לא
אינסטגרם ותלוי בעוד כמה דברים
אני בת 14
כרגע אם מישהו יתחיל איתי ברחוב זה רק סוטה
מסרבת כי זה לא רלוונטי