7 תשובות
לא מביך
נע הרבה עושים את זה
אבל אישית אני לא שמה כי לא באלי שהאחים ידעו שיש לי כזה מעדיפה שישאר פרטי שלי
כולם עושים את זה
תעשי מה שבא לך
לא
שואל השאלה:
תודה מתוקים
אנונימית