11 תשובות
לא
כן כדאי
גם מתלבטת
לט
לא
תלוי מה צריך לעשות מחר
אני צריכה לקום בשש ועשרה:)
שואל השאלה:
^^בית ספר
^^בית ספר
כן עדיף אני אישית ישנתי שעה וחצי והיה לי יום ארוך וקמתי יחסית ערנית לאם לא הייתי ישנה
כן תישן עדיף מכלום
מקסימום תישן בהפסקות/שיעורים עוד קצת אולי זה יעיר אותך
מקסימום תישן בהפסקות/שיעורים עוד קצת אולי זה יעיר אותך
אנונימית
לא
באותו הנושא: