2 תשובות
שואל השאלה:
אחי זה היה לי בצו ראשון
אנונימי
יום המאה זה כבר בזום.
שמים אותך עם עוד ילדים רנדומלים ואתם עושים משימות יחד, יש שלב גם שאתה לבד עם המשגיחה והיא נותנת לך סיטואציה שכאילו אתה צריך להראות איך היית מתנהג אם זה היה קורה לך

ובסוף יש מבחן וידיאו קלאסי שבודק את רמת הריכוז שלך.