26 תשובות
אני חושבת שהחברה מקבלת אנשים כאלה יותר מדי.
הם זוכים ליותר מדי תשומת לב, אבל זה לא באמת מעניין אף אחד
הם זוכים ליותר מדי תשומת לב, אבל זה לא באמת מעניין אף אחד
ממש ממש לא
ומי שיגיד שכן הוא שקרן
ומי שיגיד שכן הוא שקרן
אנונימי
אף אחד לא שם על אף אחד והחברה שכולם מדברים עלייה זה הדבר הכי מגעיל בעולם, אף אחד לא שם לא על דכאון לא על הבחנות ולא על כלום
לא, ממש לא
לא מקבלת בכלל
לא מקבלת בכלל
ממש לא
טראומות לצערי לא מקבלים
עם כל הכבוד למוסדות שגם הם עולים בסביבות העשרות אלפים,
פשוט דוחפים לך כדורים ותתמודד
אמא שלי בקושי מתמודדת עם הבעיות שלה לי אין פסיכולוג והצבא שאני לא אתחיל לדבר עליו בכלל, חיילים עם פושט טראומה מורכבת מתחננים מלקקים לביטוח לאומי את הרגליים וזורקים עליהם ז*ן חייל שרף את עצמו כדי שיבינו שהוא נכה,
אמא שלי נלחמה איזה 7 שנים שיתנו לה גראס רפואי ושיביאו לה תקציב לאמא עם 5 ילדים שהאבא לא משלם את המזונות שלו, בקיצור חרר מערכת
עם כל הכבוד למוסדות שגם הם עולים בסביבות העשרות אלפים,
פשוט דוחפים לך כדורים ותתמודד
אמא שלי בקושי מתמודדת עם הבעיות שלה לי אין פסיכולוג והצבא שאני לא אתחיל לדבר עליו בכלל, חיילים עם פושט טראומה מורכבת מתחננים מלקקים לביטוח לאומי את הרגליים וזורקים עליהם ז*ן חייל שרף את עצמו כדי שיבינו שהוא נכה,
אמא שלי נלחמה איזה 7 שנים שיתנו לה גראס רפואי ושיביאו לה תקציב לאמא עם 5 ילדים שהאבא לא משלם את המזונות שלו, בקיצור חרר מערכת
^ככ נכון זה ממש עצוב
שואל השאלה:
^^
המערכת באמת צריכה שיפור.
^^
המערכת באמת צריכה שיפור.
אנונימי
שואל השאלה:
כדרך אגב, כל מי שאמר שהחברה כן מקבלת אנשים עם מחלות/הפרעות נפשיות, אשמח לשמוע למה לדעתכם הרבה אנשים מסתירים שיש להם מחלה/הפרעה נפשית
כדרך אגב, כל מי שאמר שהחברה כן מקבלת אנשים עם מחלות/הפרעות נפשיות, אשמח לשמוע למה לדעתכם הרבה אנשים מסתירים שיש להם מחלה/הפרעה נפשית
אנונימי
"המערכת באמת צריכה שיפור ".
המערכת צריכה שיפור ? שיפור זאת מילה יפה. הכל פה במדינה הזאת מסריח מהשורש. כל דבר כאן צריך שיפור וטיפול מיידי. לאן כל הכסף שהאזרחים משלמים הולך ? לאן קיבינימט, אנחנו שוברים שיאים שליליים בכל מדד עולמי קיים.
הלכתם פעם למקום פסיכיאטרי? תראו איך מתייחסים שם למתמודדי נפש ולאנשים בעלי מורכבות נפשית. זוועה. שום דבר כאן לא מתפקד, וההוכחה הכי טובה לזה זה ה 7.10. שאננות ונחיתות בכל מערכת במדינה וקבלת החלטות גרועה מאוד. אתם הנוער, אתם התקווה היחידה שנותרה למדינה הזאת, המודעות והתעוררות שלכם, זה מה שיקבע את עתיד המדינה.
המערכת צריכה שיפור ? שיפור זאת מילה יפה. הכל פה במדינה הזאת מסריח מהשורש. כל דבר כאן צריך שיפור וטיפול מיידי. לאן כל הכסף שהאזרחים משלמים הולך ? לאן קיבינימט, אנחנו שוברים שיאים שליליים בכל מדד עולמי קיים.
הלכתם פעם למקום פסיכיאטרי? תראו איך מתייחסים שם למתמודדי נפש ולאנשים בעלי מורכבות נפשית. זוועה. שום דבר כאן לא מתפקד, וההוכחה הכי טובה לזה זה ה 7.10. שאננות ונחיתות בכל מערכת במדינה וקבלת החלטות גרועה מאוד. אתם הנוער, אתם התקווה היחידה שנותרה למדינה הזאת, המודעות והתעוררות שלכם, זה מה שיקבע את עתיד המדינה.
אנונימי
חצי קלץ תלוי מה יש לך
בתור מתמודד נפש, לא
"החלק הגרוע ביותר בלהיות עם מחלת נפש, זה שאנשים מצפים ממך להתנהג כאילו אין לך"
הגוקר
וחד משמעית לא
הגוקר
וחד משמעית לא
לא,אני מרגיש שבמיוחד במחלות נפש כמו דכאון וכדומה,העבודה תמיד מנסה להציג אתזה שזה במיינדסט של אותם אנשים אבל הם לא מבינים שזה הרבה מעבר
לא, זה בדיוק המשבר הכללי שלי כרגע מול בית הספר.
ממש לא
לא
בבתי ספר דתיים כן
לא, מקבלים רק אנשים שהם "רגילים" החברה מזעזעת שלא יודעת לקבל אנשים שונים מהם
חד משמעית לא,
אני בתור נערה יכולה להגיד שבבתי הספר הקודמים שלי אף אחד לא התייחס למצב הנפשי שלי, אפילו שידעו בבירור שהוא לא טוב.
ויצא לי לשמוע לא מעט סיפורים על אנשים בוגרים שלא מצליחים למצוא עבודה רק בגלל עבר נפשי.
אני בתור נערה יכולה להגיד שבבתי הספר הקודמים שלי אף אחד לא התייחס למצב הנפשי שלי, אפילו שידעו בבירור שהוא לא טוב.
ויצא לי לשמוע לא מעט סיפורים על אנשים בוגרים שלא מצליחים למצוא עבודה רק בגלל עבר נפשי.
ממש לא
היום היה לי שיעור על זה
כולם אמרו שאנשים הם מחלות נפש הם אנשים פסיכופתים ומוזרים
היום היה לי שיעור על זה
כולם אמרו שאנשים הם מחלות נפש הם אנשים פסיכופתים ומוזרים
לדעתי לא.
חייב לדעת פשוט לקבל כל אחד כמו שהוא.
אבל לפעמים קשה להם לקבל את עצמם גם.
חייב לדעת פשוט לקבל כל אחד כמו שהוא.
אבל לפעמים קשה להם לקבל את עצמם גם.
לא אבל הדרך שבה רוצים להעלות מודעות היא סאחית
^^^מה זאת אומרת למה לקבל אותנו? זה כמו שתגיד שלא צריך לקבל אנשים עם מחלה גופנית כלשהי כמו סכרת או סרטן או משהו
לדעתי ממש לא
באותו הנושא: