5 תשובות
שואל השאלה:
לא קיבלתי שום דף רק ציון שעברתי^^
את לא צריכה להביא את זה למורה
אבל את צריכה למלא משהו שהמורה שולח לך כדי כאילו להתחבר למערכת שלו
וגם את צריכה ללכת לעשות בדיקת עיניים
שואל השאלה:
כן עשיתי בדיקת עיניים ותמונה היום^
שואל השאלה:
אני צריכה אותו לרישיון לאופנוע, יש מצב שהמורה יראה את זה כבר ואני לא אצטרך להביא טופס?
אני חושבת שזה אמור להיות באפליקציה של תלמידים של משרד החינוך