5 תשובות
שואל השאלה:
לא קיבלתי שום דף רק ציון שעברתי^^
לא קיבלתי שום דף רק ציון שעברתי^^
את לא צריכה להביא את זה למורה
אבל את צריכה למלא משהו שהמורה שולח לך כדי כאילו להתחבר למערכת שלו
וגם את צריכה ללכת לעשות בדיקת עיניים
אבל את צריכה למלא משהו שהמורה שולח לך כדי כאילו להתחבר למערכת שלו
וגם את צריכה ללכת לעשות בדיקת עיניים
שואל השאלה:
כן עשיתי בדיקת עיניים ותמונה היום^
כן עשיתי בדיקת עיניים ותמונה היום^
שואל השאלה:
אני צריכה אותו לרישיון לאופנוע, יש מצב שהמורה יראה את זה כבר ואני לא אצטרך להביא טופס?
אני צריכה אותו לרישיון לאופנוע, יש מצב שהמורה יראה את זה כבר ואני לא אצטרך להביא טופס?
אני חושבת שזה אמור להיות באפליקציה של תלמידים של משרד החינוך
באותו הנושא: