36 תשובות
כן
את יכולה לעשות מה שבא לך בנוגע לזה
יש מלא דתיים עם רמה גבוהה פשוט תבררי ותבדקי עם עצמך למה את באמת רוצה לעבור כי כנראה זה לא בגלל הרמה
הגיוני
תעשי מה שבא לך
תעשי מה שבא לך
כן
שואל השאלה:
ניסיתי 3 בתי ספר דתיים והם פשוט מזעזעים ברמה לימודית
ניסיתי 3 בתי ספר דתיים והם פשוט מזעזעים ברמה לימודית
אנונימית
תחשבי עם עצמך איזה בן אדם את רוצה להיות ואני לא מדבר מבחינה דתית
יש הרבה חילונים ששולחים את הילד שלהם למוסדות דתיים כי מקבלים שם הרבה יותר מוסריות ועוד דברים חוץ מלימודים
אם זה לא חשוב לך אז לכי לחילוני
(לא אומר ששם אין כלום אבל יש פחות)
יש הרבה חילונים ששולחים את הילד שלהם למוסדות דתיים כי מקבלים שם הרבה יותר מוסריות ועוד דברים חוץ מלימודים
אם זה לא חשוב לך אז לכי לחילוני
(לא אומר ששם אין כלום אבל יש פחות)
שואל השאלה:
לי לימודים באמת שיותר חשוב.. הרמה הלימודית פשוט מזעזעת אצלי וזה נושא שממש חשוב לי, במיוחד בתור אחת שרוצה לעסוק ברפואה..
לי לימודים באמת שיותר חשוב.. הרמה הלימודית פשוט מזעזעת אצלי וזה נושא שממש חשוב לי, במיוחד בתור אחת שרוצה לעסוק ברפואה..
אנונימית
עצוב בשבילך שלימודים זה מעל הכל אצלך אבל אם זה ככה תעברי לא רואה סיבה שלא
בהצלחה במה שתבחריי
בהצלחה במה שתבחריי
לדעתי לא
שואל השאלה:
הציונים? בוודאי.. אני חושבת שאפשר לעבור גם לבית ספר שיש לו דרך ארץ אבל גם בית ספר שהוא טוב מבחינה לימודית. אין לי עוד בית ספר דתי לנסות כי אין לי עוד באיזור. יש רק חילוני אחד שאני כבר מכירה ויודעת שהוא טוב
הציונים? בוודאי.. אני חושבת שאפשר לעבור גם לבית ספר שיש לו דרך ארץ אבל גם בית ספר שהוא טוב מבחינה לימודית. אין לי עוד בית ספר דתי לנסות כי אין לי עוד באיזור. יש רק חילוני אחד שאני כבר מכירה ויודעת שהוא טוב
אנונימית
אבל זה יוריד אותך רוחנית בלי שתשימי לב
יהיה לך קשה להתלבש בצניעות
ובכללי תכירי אנשים לא טובים
ובכללי תכירי אנשים לא טובים
שואל השאלה:
לאו דווקא. זה בית ספר שגם יש בו הרבה דתיים ודתיות
לאו דווקא. זה בית ספר שגם יש בו הרבה דתיים ודתיות
אנונימית
שואל השאלה:
^^ איזו הכללה. גם בבתי ספר דתיים הכרתי אנשים לא טובים, מה הקשר?
^^ איזו הכללה. גם בבתי ספר דתיים הכרתי אנשים לא טובים, מה הקשר?
אנונימית
אני אמרתי את דעתי
לא טובים העניין שלא חזקים מספיק בדת
שואל השאלה:
זו לא דעה להגיד שרק בבתי ספר חילוניים יש אנשים רעים.. חילונים לא אנשים רעים, לאו דווקא, יש הרבה דתיים שתאמין או לא אבל הם הרבה יותר רעים מחילונים..
בכל זאת, אתייעץ עם הרב שלי..
זו לא דעה להגיד שרק בבתי ספר חילוניים יש אנשים רעים.. חילונים לא אנשים רעים, לאו דווקא, יש הרבה דתיים שתאמין או לא אבל הם הרבה יותר רעים מחילונים..
בכל זאת, אתייעץ עם הרב שלי..
אנונימית
שואל השאלה:
^^ יש הבדל בין אנשים לא טובים לאנשים שלא מאמינים (:
^^ יש הבדל בין אנשים לא טובים לאנשים שלא מאמינים (:
אנונימית
את מתייחסת למובן רע או טוב לא נכון
יש שם כאלה פחות חזקים בדת
לדבר עם הרב זה הפיתרון
יש שם כאלה פחות חזקים בדת
לדבר עם הרב זה הפיתרון
את לקחת לי משפט והוצאת לי את ההקשר שלו
אמרתי לא טובים בדת
אמרתי לא טובים בדת
שואל השאלה:
אתה לא אמרת טובים לא בדת, אמרת לא טובים..
ואני כבר הולכת למלא מקומות חילוניים, מבטיחה לך שזה לא השפיע עליי רוחנית. זה שהם חילוניים לא אומר עליהם כלום, אני אישית חושבת שיש הרבה חילוניים נפלאים
אתה לא אמרת טובים לא בדת, אמרת לא טובים..
ואני כבר הולכת למלא מקומות חילוניים, מבטיחה לך שזה לא השפיע עליי רוחנית. זה שהם חילוניים לא אומר עליהם כלום, אני אישית חושבת שיש הרבה חילוניים נפלאים
אנונימית
זה העניין של ההקשר
דיברתי איתך בתשובה למעלה שהיו כאלה פחות חזקים בדת
ואז אמרתי קשה צניעות
ובכללי לא אנשים טובים
ההקשר הפשוט שזה לא טובים בדת
סתם לקחת משפט שלי ולעשות עם זה טררם
אני אמרתי את דעתי כל טוב.
דיברתי איתך בתשובה למעלה שהיו כאלה פחות חזקים בדת
ואז אמרתי קשה צניעות
ובכללי לא אנשים טובים
ההקשר הפשוט שזה לא טובים בדת
סתם לקחת משפט שלי ולעשות עם זה טררם
אני אמרתי את דעתי כל טוב.
שואל השאלה:
yuna, באיזה בית ספר את לומדת?
yuna, באיזה בית ספר את לומדת?
אנונימית
שואל השאלה:
זה במרכז?
זה במרכז?
אנונימית
שואל השאלה:
סבבה אז אפנה אליך בפרטי תודה רבה
סבבה אז אפנה אליך בפרטי תודה רבה
אנונימית
כן אני מזדהה
גם בחילוני אין רמה מי יודע מה:) אבל אם זה מרגיש לך נכון, יש לי חברה דתייה שעברה ללמוד בקיבוץ קרוב וזה לא הוריד לה מהדת בכלל היא עדיין עם חצאיות והכל רגיל
יש סמינרים חרדים עם בגרויות ורמה לימודית מאוד גבוה
שואל השאלה:
אני לא חרדית לא בא לי סמינר אבל זה כבר לא משנה אני אנסה אולי להתקבל לבית ספר של yuna הוא נשמע נחמד
אני לא חרדית לא בא לי סמינר אבל זה כבר לא משנה אני אנסה אולי להתקבל לבית ספר של yuna הוא נשמע נחמד
אנונימית
אני מכירה הרבה תיכונים דתיים ברמה ממש גבוהה
ויש גם את מרכז ברקת למחוננים דתים/חרדים (מלמדים שם דברים ממש מעניינים בכל מיני נושאים מרתקים)
ויש גם את מרכז ברקת למחוננים דתים/חרדים (מלמדים שם דברים ממש מעניינים בכל מיני נושאים מרתקים)
מאמין שאפשר למצוא בתי ספר על רמה טובה גם לדתיות
אני יודע לפחות על הישיבה התיכונית שלי שהיא הייתה די על רמה... ככל הנראה גם יש אולפנות על רמה
אני יודע לפחות על הישיבה התיכונית שלי שהיא הייתה די על רמה... ככל הנראה גם יש אולפנות על רמה
השאלה אם את בתיכון דתי או לאולפנה
אני יודע שבתיכון "דתי" לא באמת לומדים טוב.
אבל רוב האולפנות לומדות ברמה גבוהה
אני יודע שבתיכון "דתי" לא באמת לומדים טוב.
אבל רוב האולפנות לומדות ברמה גבוהה
כמו שכבר רשמת- פשוט תתייעצי עם הרב שלך
אבל אם את רוצה לשמוע דעה של אנשי סטיפס אז אני אישית הייתי ממליצה לך שלא לעבור לתיכון חילוני
אבל אם את רוצה לשמוע דעה של אנשי סטיפס אז אני אישית הייתי ממליצה לך שלא לעבור לתיכון חילוני
כן זה הגיוני מאוד
שינוי סביבה או גיוון
במיוחד בגיל הזה
בהצלחה!(:
שינוי סביבה או גיוון
במיוחד בגיל הזה
בהצלחה!(:
באותו הנושא: