10 תשובות
בסיס סגור זה בסיס שלא חוזרים כל יום הביתה.
אם אין לך בעיה לגור בבית לדעתי עדיף לך יומיות, סיוט להכין כל פעם מזוודה ולא להיות במקום הנוח שלך, גם תמיד תשכחי משהו (כמו בחופשות).
אני מבחינתי לא התאמצתי מידי, אני בנויה לתפקיד שלא מסובך.
אם אין לך בעיה לגור בבית לדעתי עדיף לך יומיות, סיוט להכין כל פעם מזוודה ולא להיות במקום הנוח שלך, גם תמיד תשכחי משהו (כמו בחופשות).
אני מבחינתי לא התאמצתי מידי, אני בנויה לתפקיד שלא מסובך.
שואל השאלה:
ואם מישהו יודע מה ההגדרה לבסיס סגור אני גם אשמח3>
ואם מישהו יודע מה ההגדרה לבסיס סגור אני גם אשמח3>
שאלו אותי כמה חברים יש לי האם אני מסתדרת עם בנים וכאלה
יש לי אוסף שאלות ששאלו אותי
באיזה בתי ספר הייתי מכיתה א עד עכשיו.
מה את יודע על קרבי
אם אני רוצה לשרת בבסיס פתוח או סגור
מה זה בסיס סגור
איך אגיב אם אשובץ לבסיס סגור שלא עושים בו משהו רציני.
מה אני רוצה לעשות בצבא
אם אני גר בבית
עם מי אני גר בבית
כמה חברים יש לי
כמה חברים קרובים יש לי
מה זה מבחינתי חבר קרוב
מה אני עושה שיש שיעור ממש משעמם
אם אני מבריז מדי פעם
איך אני בעיניי המורים
לספר על בעיה שהייתה לי בשנתיים האחרונות.
מקרה שלא הסכמתי עם חברים שלי
איזה זכרונות זכור לי מבית ספר יסודי
ועוד הרבה שאלות ואני לא זוכר.
מה את יודע על קרבי
אם אני רוצה לשרת בבסיס פתוח או סגור
מה זה בסיס סגור
איך אגיב אם אשובץ לבסיס סגור שלא עושים בו משהו רציני.
מה אני רוצה לעשות בצבא
אם אני גר בבית
עם מי אני גר בבית
כמה חברים יש לי
כמה חברים קרובים יש לי
מה זה מבחינתי חבר קרוב
מה אני עושה שיש שיעור ממש משעמם
אם אני מבריז מדי פעם
איך אני בעיניי המורים
לספר על בעיה שהייתה לי בשנתיים האחרונות.
מקרה שלא הסכמתי עם חברים שלי
איזה זכרונות זכור לי מבית ספר יסודי
ועוד הרבה שאלות ואני לא זוכר.
באיזה בתי ספר הייתי מכיתה א עד עכשיו.
מה את יודע על קרבי
אם אני רוצה לשרת בבסיס פתוח או סגור
מה זה בסיס סגור
איך אגיב אם אשובץ לבסיס סגור שלא עושים בו משהו רציני.
מה אני רוצה לעשות בצבא
אם אני גר בבית
עם מי אני גר בבית
כמה חברים יש לי
כמה חברים קרובים יש לי
מה זה מבחינתי חבר קרוב
מה אני עושה שיש שיעור ממש משעמם
אם אני מבריז מדי פעם
איך אני בעיניי המורים
לספר על בעיה שהייתה לי בשנתיים האחרונות.
מקרה שלא הסכמתי עם חברים שלי
איזה זכרונות זכור לי מבית ספר יסודי
ועוד הרבה שאלות ואני לא זוכר.
מה את יודע על קרבי
אם אני רוצה לשרת בבסיס פתוח או סגור
מה זה בסיס סגור
איך אגיב אם אשובץ לבסיס סגור שלא עושים בו משהו רציני.
מה אני רוצה לעשות בצבא
אם אני גר בבית
עם מי אני גר בבית
כמה חברים יש לי
כמה חברים קרובים יש לי
מה זה מבחינתי חבר קרוב
מה אני עושה שיש שיעור ממש משעמם
אם אני מבריז מדי פעם
איך אני בעיניי המורים
לספר על בעיה שהייתה לי בשנתיים האחרונות.
מקרה שלא הסכמתי עם חברים שלי
איזה זכרונות זכור לי מבית ספר יסודי
ועוד הרבה שאלות ואני לא זוכר.
שואל השאלה:
אתה יכול לשלוח לי את האוסף שאלות!3>
אתה יכול לשלוח לי את האוסף שאלות!3>
כן
אני ישר אמרתי שלא רוצה צבא ורוצה שירות לאומי ולא שאלו אותי את כל זה חחח.
שואל השאלה:
תודה רבה 3>
תודה רבה 3>
באותו הנושא: