4 תשובות
אין ממש טיפים. הוא כנראה יהיה על הברקס וגז, ואתה תהיה על ההגה.
הוא ילמד אותך את כל מה שצריך, יסביר לך על הרכב ועל ההיגוי.
בהצלחה!
בהצלחה אל תלחצי יותר מידי לכולם בהתחלה נופל הלב אבל מתרגלים
לא עשיתי שיעורי נהיגה עדיין אבל בהצלחה! :)
אני לא קרוב אבל תהיה רגוע