8 תשובות
לכל אחד זה שונה
זה מאוד תלוי מה אתה עושה אחרי
כן
אני מאוד מקווה כי אם לא אני מבושלת
אנונימית
קצת
אבל תלוי באיזה מסלול את בוחרת
אני אחרי תיכון התחלתי ישר לעבוד אבל יש לי גם חברים שנרקבו חצי שנה בבית
אבל תלוי באיזה מסלול את בוחרת
אני אחרי תיכון התחלתי ישר לעבוד אבל יש לי גם חברים שנרקבו חצי שנה בבית
מקווה מאוד
לא בדיוק
אנונימי
אצלי כן ולא
מצד אחד אני מרגישה כמו "שחרור" כזה מאז שסיימתי ללמוד כי אין עלי הגבלות וחובות לעשות
ומצד שני אני עדיין מרגישה תקועה באותו המצב הרגשי שהיה לי בבית ספר (חרדה חברתית, קושי למצוא עבודה וחברים וכו...)
מצד אחד אני מרגישה כמו "שחרור" כזה מאז שסיימתי ללמוד כי אין עלי הגבלות וחובות לעשות
ומצד שני אני עדיין מרגישה תקועה באותו המצב הרגשי שהיה לי בבית ספר (חרדה חברתית, קושי למצוא עבודה וחברים וכו...)
באותו הנושא: