19 תשובות
כי הם חיים בסרט קצת
כי הם דלולו
כי לא מסתכלים עליהם הרבה
אני לא חושב את זה
אף אחד לא חושב ככה
כי הם יותר מידי בטוחים בעצמם
אנונימית
כי ככה זה
כי הם מפגרים
אנונימית
שואל השאלה:
מה כי ככה זה לא נכון רוב הפעמים
אנונימית
מאותה סיבה שיש גם בנות כאלה, כי אנשים חושבים שכל דבר קטן מראה על משיכה
כי בדרך כלל לא מסתכלים עליהם
מה אבל תגידי אם בנות בוהות המון זמן כל יום אז אין איזה משהו?
כי כשזה כל יום
תקשיבי שזה ממש נכון
וזה דיי מעצבן אבל גם יש מצב שזה סתם בראש שלנו
בנים חושבים ככה? לא יודע אני חושב שאולי יש לי משהו בין השיניים
שואל השאלה:
לא יודעת אם כל יום בהכרח אומר משהו ^^^^
אנונימית
כי הם דלולוז'נאל
בואי נהיה ריאליסטיות, גם בנות חושבות שאם בן מסתכל עליהן הוא דלוק עליהן
אני לא חושב ככה רק שהייתי קטן שזה היה מעניין אותי השיט הזה בגיל 14
מה בנות חושבות על זה שבנים מסתכלים עליהן? זה אותו דבר לווא דווקא לבנים