3 תשובות
נראלי היום יש מלא כאלה כי הם מושפעים מדברים כמו רשתות חברתיות וסתם הורסים לעצמם את החוויה של הילדות
וואלה שהייתי בן 11 הייתי מאוהב במישהי מהכיתה זה אמיתי , מרגישים כזה פרפרים בבטן וממש רוצים לדבר איתה כל הזמן אבל לא לס*ס (לא ידעתי מה זה) יותר בכיוון של לחבק להחזיק ידיים נשיקה על הלחי , בגיל 13 -14 זה מתי שזה מחרמנות ןלא אהבה
האמת אפשרי אבל זה ממש נדיר שזוג כזה יישמר
זה פשוט כמעט אף פעם לא רציני.. אבל כן שמעתי סיפורים על זוגות שהיו מאז גיל 11 ביחד לול