8 תשובות
חחח ממש לא
לדעתי האנגלים הכי שפויים אבל אוקיי
לדעתי האנגלים הכי שפויים אבל אוקיי
שואל השאלה:
האנגלים? אונסים שם ילדות והם משחררים את האנסים המוסלמים
האנגלים? אונסים שם ילדות והם משחררים את האנסים המוסלמים
אנונימי
כל כדור הארץ מפגרים אחושיליניג אבל ישראל היא לא יוצאת מין הכלל
שואל השאלה:
אני אומר 30 אחוז בערך
אני אומר 30 אחוז בערך
אנונימי
האמריקאים לא שפויים. כל gen z של אמריקה נופל לפרופאגאנדה של פלסטין ואז הולכים לעשות הפגנות באוניברסיטאות. כל זה ורובם חלק מהלהט"ב שלא יודעים שבעזה היו זורקים אותם מהגגות עם הלשון פנייה הם/אתם שלהם. היה תקופה של בערך שבועיים שהם פשוט היללו את אוסמה בין לדן ועשו עליו אדיטים.
אנונימית
לדעתי 10% מקסימום
אנונימית
שואל השאלה:
הישראלים הכי שפויים למרות ההתדרדרת
הישראלים הכי שפויים למרות ההתדרדרת
אנונימי
הם יותר שפויים מאיתנו תאמין לי הם פשוט מלא אנשים זה למה זה נראה מוזר
באותו הנושא: