7 תשובות
יש לך דרך אחרת?
יש לך תוכנית?
יש לך אמצעים?
אם כן לכי על זה
יש לך תוכנית?
יש לך אמצעים?
אם כן לכי על זה
היא רוצה לקדם אותך בתפקיד ושתשארי בשכר מינימום?
כל הכבוד לה על הרצון אבל אין צורך אם שהכר שנאר אותו דבר תשארי באותו תפקיד
כל הכבוד לה על הרצון אבל אין צורך אם שהכר שנאר אותו דבר תשארי באותו תפקיד
אם השכר נשאר אותו דבר אז ברור שלא. אם המאמץ יותר גבוה אז גם השכר צריך לעלות. אני הייתי אומרת לה שעם כל הכבוד, אם התפקיד יותר גבוה, אז השכר צריך להיות בהתאם.
אם את לא רוצה לפגוע בה תגידי שזה לא אישי, אבל זה לא שווה לך.
אם את לא רוצה לפגוע בה תגידי שזה לא אישי, אבל זה לא שווה לך.
שואל השאלה:
אני אישית חושבת שמוקדם מידי לדרוש העלאה בשכר ישר שלא הוכחתי כלום ,אבל אין רצון להוכיח משהו שהשכר מינימום ולהשקיע .
היא רמזה דווקא כמה פעמים " גם לי הציעו בהתחלה ככה וככה ובסוף קיבלתי ככה" קיצור רמזה לי שהמשכורת לא משהו אבל העבודה צריך להתמיד ולתת מעצמך . ורמזה ואולי מתישהו המנהל יחליט לתגמל אותי "אולי...
אני אישית חושבת שמוקדם מידי לדרוש העלאה בשכר ישר שלא הוכחתי כלום ,אבל אין רצון להוכיח משהו שהשכר מינימום ולהשקיע .
היא רמזה דווקא כמה פעמים " גם לי הציעו בהתחלה ככה וככה ובסוף קיבלתי ככה" קיצור רמזה לי שהמשכורת לא משהו אבל העבודה צריך להתמיד ולתת מעצמך . ורמזה ואולי מתישהו המנהל יחליט לתגמל אותי "אולי...
אנונימית
לא זה לא עוזר המתישהו. הם אוהבים להגיד שצריך להוכיח, אבל בשביל זה אפשר לעשות תקופת ניסיון נגיד של שבוע או שבועיים שיראו שאת עובדת בסדר. אם זה פשוט לעבוד על מינימום ומתישהו (ואני בספק שזה יקרה) יעלו לך, זה לא שווה.
משכורת מינימום קל מאוד למצוא, אפשר לעבוד יותר קל תמורת אותו תגמול.
משכורת מינימום קל מאוד למצוא, אפשר לעבוד יותר קל תמורת אותו תגמול.
אין דבר כזה מוקדם מדי העלאה בשכר
זה צריך להיות מיידי
קידום זה כולל העלאה בשכר
מי שאומר לך לא מנצל אותך
למה שמשהו יקודם להיות מנכ''ל ויהיה לו יותר עבודה
ויקבל משכורת של עובד פשוט ?
תחשבי על עצמך לא על העבודה או על מי שרוצה להוריש לך אבל רוצה לדפוק אותך עם אותה משכורת
היא מנסה לאינטרסים שלה היא תקבל יותר פיצויים או יצפרו אותה בזה שהיא דופקת אותך
אם היא לא אומרת לך שכר זה רצון לדפוק אותך
אל תהי נחמדה תחשבי על עצמך בלבד
זה צריך להיות מיידי
קידום זה כולל העלאה בשכר
מי שאומר לך לא מנצל אותך
למה שמשהו יקודם להיות מנכ''ל ויהיה לו יותר עבודה
ויקבל משכורת של עובד פשוט ?
תחשבי על עצמך לא על העבודה או על מי שרוצה להוריש לך אבל רוצה לדפוק אותך עם אותה משכורת
היא מנסה לאינטרסים שלה היא תקבל יותר פיצויים או יצפרו אותה בזה שהיא דופקת אותך
אם היא לא אומרת לך שכר זה רצון לדפוק אותך
אל תהי נחמדה תחשבי על עצמך בלבד
שואל השאלה:
כן היא כבר רוצה לצאת לפנסיה היא כבר הגיעה לגיל הפנסיה ומאמינה שנשבר לה המקום הזה,סתם היא רוצה להוריש לי את התפקיד שלה שם ולברוח .עוד שנה שנתיים
אין שם באמת משהו ששווה להתקדם בשבילו ,עשר מנהלים על הראש ,משכורת שהיא בעצמה רמזה שכלום
היא מצד אחד משחקת אותה נחמדה כאילו רוצה לעזור לי להתקדם בקידום הזה
אבל בפועל אם היא באמת רצתה לטובתי הייתה מציעה לי לעשות תואר ולברוח משם
או שפשוט קו המחשבה שלה לגבי עבודה ככה עובד שצריך לעבוד ולעבוד בשביל המינימום...בכל זאת הבדל של 2 דורות וזה קיים עד היום ,אז בעבר בכלל.
כן היא כבר רוצה לצאת לפנסיה היא כבר הגיעה לגיל הפנסיה ומאמינה שנשבר לה המקום הזה,סתם היא רוצה להוריש לי את התפקיד שלה שם ולברוח .עוד שנה שנתיים
אין שם באמת משהו ששווה להתקדם בשבילו ,עשר מנהלים על הראש ,משכורת שהיא בעצמה רמזה שכלום
היא מצד אחד משחקת אותה נחמדה כאילו רוצה לעזור לי להתקדם בקידום הזה
אבל בפועל אם היא באמת רצתה לטובתי הייתה מציעה לי לעשות תואר ולברוח משם
או שפשוט קו המחשבה שלה לגבי עבודה ככה עובד שצריך לעבוד ולעבוד בשביל המינימום...בכל זאת הבדל של 2 דורות וזה קיים עד היום ,אז בעבר בכלל.
אנונימית
באותו הנושא: