7 תשובות
לקחת מורה פרטית לחרוש של החיים ולהישאר בחמש יחל
כן יש בונוס של 20 נק באוניברסיטה לרוב למי שסיים 5
אם את מרגישה שהבאת את הכל ועדיין קיבלת את הציונים האלו עדיף לרדת או לא הבאת את הכל אז תנסי .
וגם תנסי לשאול את המורה שלך היא יודעת הכי טוב
שואל השאלה:
^^^^ב60 ו57 לא היה לי מורה פרטית, ועכשיו לודש לקחתי מורה פרטית וקיבלתי 51-לא עזרה כנראה. המורה אמרה שלדעתה אני צריכה להישאר
לא יודעת מה לעשות
אני כן מבינה את החומר, ועדיין מקבלת ציונים כאילו
אני אישית חושבת שיש הבדל משמעותי מאוד בין חמש לארבע ובסופו של דבר בהרבה מקומות מחפשים חמש יחל לא קשור לציון וגם אם קיבלת 100 ב4 יכולים לא לרצות אותך אז שווה להתאמן מלא מלא מלא ולקבל עובר בחמש יחל
אז תנסי עוד חצי שנה מקסימום תירדי ל4 יחידות לא סוף העולם
^המורה שלי לא יחדות אומרת לכולם מי שעושה את ה5 יחידות בשביל עבודה אז לא לא חייב 5 יחידות יש לה דוד שעשה שלוש יחידות ומרוויח פי 5 יותר מימנה
מסקנה 4 יחידות זה לא סוף העולם