4 תשובות
לחכות.
את בת 15, אין לך מה לחפש אהבה בגיל הזה
את בת 15, אין לך מה לחפש אהבה בגיל הזה
תצאי יותר תכירי אנשים אחרים. כשמשהו מסתכל עליך תחייכי ותחכי לחיוך חזרה ותהי את זה גם חשוב
שואל השאלה:
תשלחי הודעה
תשלחי הודעה
חחח אל תדאגי בגלל זה...
אני גם בת 15 ואין לי חבר. אני רגועה
רק אל תשתני. כי את לא תרצי שמישהוא יואהב אותך בגלל מי שאת לא.
אני גם בת 15 ואין לי חבר. אני רגועה
רק אל תשתני. כי את לא תרצי שמישהוא יואהב אותך בגלל מי שאת לא.
באותו הנושא: