7 תשובות
לא, אין באמת הגבלה על כמות הביצים, זה מיתוס של קשישים
חד פעמי לא
לא זה לא רע אם אתה עדיין רעב ומרגיש שזה בסדר לך אפשר להכין חביתה גם אחרי ששלחת ביצים בבוקר תעשה מה שנכון לך
כשאוכלים יותר מ2 ביצים ביום יש סיכוי גבוה לדום לב
אנונימי
לא זה בסדר עוד חלבון
חארטה^^
לא, אלא אם כן את בת 50 עם כולסטרול גבוה
באותו הנושא: