שבוע שעבר היה לי מזעזע מבחינת הכל, ממש שבוע חר* לצערי. וידעתי שיש יומו לחברה שלי ביום רביעי אבל שכחתי מזה בגלל כל הלחץ של המבחנים. בכללי כל החבורה שלנו חוגגת תמיד עם עוגה ובלונים אבל לא יצא שבוע שעבר אז השבוע נעשה לה.. אבל אני מרגישה ממש רע שלא כתבתי לה בסוף מזל טוב מה לעשותותות