7 תשובות
אורח חיים בריא
שואל השאלה:
אתה מתאמן? זה אחרת, מתאמנים תמיד ספרו כמות חלבון ולא התכוונתי לזה
כל עשור יש טירוף אחר סביב התזונה והאורך חיים ומרגיש לי שזה הטרנד של העשור שלנו
אנונימית
שואל השאלה:
נראה לך שאם לא היה טיקטוק אנשים שלא מתאמנים היו מודעים לזה? אומרת ב100% שלא
נכון זה בריא לא אמרתי שלא
אנונימית
אני חושב שזה טרנד שיצרו אותו כדי לפגוע לאנשים בכליות.
ידעתם שצריכה עודפת של חלבון הורסת את הכליות, תרתי משמע זה גורם לקריעת הכליות מבפנים
שואל השאלה:
זה בריא אבל בגבול מסויים
חלק מהאנשים פשוט איבדו את זה והפכו את לאובססיה
אנונימית
שואל השאלה:
חחח לא דיברתי על עצמי
ובטרנד התכוונתי שזה ה"טירוף" של התקופה שלנו כמו הפרעות אכילה ורזון היו בשנות ה2000,
או שאני סביב חברה כזאת ומוצא לי התוכן הזה שאנשים אובססים לחלבון ואם אין בזה חלבון אז לא אוכלים וחלילה שלא יאכלו סתם ארוחה בלי חלבון וחלבון חלבון חלבון 24/7 וזה מנורמל כמשהו נורמלי ולא הפרעה
אנונימית
יש כמו.חלבון מסוימת שאתה צריך בשביל למקסם בניית שריר שאתה מתאמן.
זה לא טרנד זה תמיד היה ככה אצל מתאמנים, לי אישית אין טיקטוק אני מתאמן ואני יודע כמה צריך לאכול בשביל למקסם מסת שריר
ולגבי זה שזה הורס את הכליות ^^ זה עובדתית לא נכון וזה הוכח מליון פעמים על ידי מטה אנליזות ואם אני לא טועה גם סקירת מטריה תפסיקו להקשיב לכל שטות שאומרים לכם כל עוד הכליות שלכם בריאות אין ממה לדאוג.