התחברות
הרשמה
אמור להיות לי מחר יום המאה ועד עכשיו לא שלחו לי את הזום מה לעשות?
3 בפברואר 2025, 21:52
יום המא"ה
Zoom
3 תשובות
שולחים לך קישור בבוקר בסביבות שמונה
כ
כת לאירה דולפיןן
ישלחו לך רק מחר בבוקר
כ
כן אבלא
יחברו אותך לקבוצת ווצאפ ובה ישלחו קישור
ש
שם משתמש.
באותו הנושא:
אמור להיות לי יום המאה ואמרו לי שמצרפים לקבוצת ווצאפ ב7:20 ולא שלחו לי שום הודעה ולא צירפו אותי אז מה אין לי יום המאה?
יש לי יום המאה היום ולא שלחו לי כלום איפה הקישור לזום אמור להיות?
היי אז היה אמור להיות לי יום המאה עכשיו
אמור להיות לי עכשיו ב8:00 יום המאה, אני אמורה לקבל קישור איכשהו??
אמור להיות לי יום המאה היום אבל הם לא שלחו לי מתי להכנס או קישור..?
אמור להיות לי יום המאה מישהו יודע איך אני אמורה להיכנס?
אמור להיות לי עכשיו יום המאה, אבל לא צירפו אותי לקבוצה ולא שלחו לי במייל קישור לזום.
אמור להיות לי יום המאה עוד שתי דקות ולא שלחו לי כלום
הגיוני שצריך להיות לי יום המאה ב7 וחצי ועדיין לא שלחו כלום?
אמור להיות לי יום המאה היום אבל לא שלחו לי כלום עד עכשיו לא מבינה למה מה לעשות?
אמור להיות לי יום המאה בשבע וחצי ועד עכשיו לא שלחו לי קישור למייל או הוסיפו אותי לקבוצה מה לעשות?