35 תשובות
שאלה טובה
דוקרים נודרים הכול
מתעטשים טפי כוסאמו
איך נפלו גיבורים
אפצי סעומו
חנישי נודר
שישי דוקר
שבת שונר
"סעמק ערס הסטרפטוקוקוס המזדיין הזה"
אפצ'ו (><)
@מיכל דליות
חנקת אותיי חח
אלוףהמזרונים אמאלה
אני לא ערס דייי
מה הבעיה להגיד סעמק אחרי אפציי
אפצ'י יאנעל אבוק
אפצ'י 3:
כמו גייז
אנונימית
אפצי של העליון וואלה
דודר דדר
אפצ'יסעומאקערס
די אני בוכה מהתגובות
וואו אחי לבריאות^
" וואי נודר אחי סתום לי האף"
"נודר האף הזה סתום"
נודרקר בצינון הזה לא עובד לי כוסאנאנאמאימאמאיע שלו אני ארצח אותו נודר
אנונימית
כוס אפצ'י
חחח אנימץ^
אני צריכה לשים מסיכה מכל האפצ'ים שיש פה
בין אפצ'י לאפצי הם אומרים "באנה יא מנייאק אני אזיי.. אותך" או נודר בנדר אחשלי "

בטח גם כשהם שוכבים במיטה הם שוכבים בפוזה עם הסימן הזה ביד
^חח עכשיו כיוונת תנזלת עליי
מנסיון מקללים יותר מברגיל פשוט
חמישי מתעטש
שישי מתייאש
שבת מתאושש
חבישי דודר
שישי דוקר
שבת שובר
אנונימי
משהו כמו:
"אך כ*ס*מק יא אללה נודר באמא שלי שהגרון שלי זו*ן בוירוס המז**ן הזה שימות אימם שמם אני אדקור את אמאמאמאמאמאמאמאמאמאמאמאמא שלו יבן ש*מוטה"
אנונימי
לא אני מת
"כוד עמד"
וואלק לא לשגע אותי שאני לא אתהפך פה על מישהו

וכן אני ערס שיודע לדבר באותיות איתן למה למישהו יש עם זה בעיה?
אנונימי