5 תשובות
מה
השאלה האמיתית היא - אם מישהו הוא חצי מזרחי וחצי אשכנזי, אז הוא סובל מצינון יותר?
אנונימית
לשאלה האמיתית -
אני חצי-חצי, ובאופן אישי דווקא מרגישה שהצד המזרחי והצד האשכנזי שלי מאזנים זה את זה ככה שאני לא כל כך סובלת מצינונים אבל גם לא נהנית מהם יותר מדי.
אני חצי-חצי, ובאופן אישי דווקא מרגישה שהצד המזרחי והצד האשכנזי שלי מאזנים זה את זה ככה שאני לא כל כך סובלת מצינונים אבל גם לא נהנית מהם יותר מדי.
אנונימית
באותו הנושא: