9 תשובות
שואל השאלה:
לכן*
לכן*
אנונימי
אין לי כלום מגןבה
שואל השאלה:
זה אותו אפקט כמו שאני רואה נמוכה פיצית אז זה משהו נשי ומושך ממש?
זה אותו אפקט כמו שאני רואה נמוכה פיצית אז זה משהו נשי ומושך ממש?
אנונימי
בידיוק
לא נעים בדרך כלל להסתובב עם בן נמוך יותר
אנונימי
מושך אותי
אנונימית
שואל השאלה:
גם נמוכות זה חולשה שלי מגיל קטן אני ככה יש לי שריטה לזה
גם נמוכות זה חולשה שלי מגיל קטן אני ככה יש לי שריטה לזה
אנונימי
אני אוהב גבוהות בדרך כלל
ככל הנראה פשוט כל אחד נולד עם משיכה שלו ומה שהוא אוהב שיהיה
ככל הנראה פשוט כל אחד נולד עם משיכה שלו ומה שהוא אוהב שיהיה
אני לא יודעת למה אצלי זה ככה אולי זה מחוסר ביטחון שיש לי או פשוט בגלל שאני נמוכה
באותו הנושא: