41 תשובות
אני אצחק עלייך עם חברות עד שארית חייך כנראה
מה
זה ימשוך אותי לחלון לקפוץ
שואל השאלה:
למי שלא הבין זה כאילו hey shorty ובנים מתחילים ככה עם בנות בארצות הברית.
למי שלא הבין זה כאילו hey shorty ובנים מתחילים ככה עם בנות בארצות הברית.
אנונימי
יטריד*
שואל השאלה:
^ עלייך יעבוד?
^ עלייך יעבוד?
אנונימי
זה כמו שתגיד למישהי בחו''ל 'של מי את יא ארנבת'
כן מאוד
לא זה לא יעבוד חחח
טיכס לא
אם זה בציניות אז כן
אני אצחק לך בפרצוף וכל השבוע הקרוב עם חברות שלי
לא אבל מה זה אומר?
אמאלה לא אני אברח במהירות האור
לא.
וואו בנות אני אוהבת אותכן כלכך יש פה תגובות שהורגות אותי
שואל השאלה:
^^^ עצם בעל מסה לא יכול לנוע במהירות האור
^^^ עצם בעל מסה לא יכול לנוע במהירות האור
אנונימי
#מדעים ^
לא מה זה
לא מה
שואל השאלה:
אני מודה שהתגובות מצחיקות
אני מודה שהתגובות מצחיקות
אנונימי
כן למי לא
שואל השאלה:
^מוזמנת להסתכל למעלה
^מוזמנת להסתכל למעלה
אנונימי
לא אבל מה זה אומר שואל השאלה
שואל השאלה:
^כתבתי באמצע
^כתבתי באמצע
אנונימי
איכס לא
לא כי הוא כנראה שחור
אז ארצות הברית דפוקה
רק ילדי גטו מתחילים ככה לא ראיתי מישהו מעיר גדולה מדבר ככה
דפאק
ביותר
כמובן
מה זה
פיפי
זה כמו שתגיד למישהי בחו''ל 'של מי את יא ארנבת^^
צחקתי בקול
צחקתי בקול
מה לעזסיגמה
אנונימית
לא.
זה של ארצות הברית
בישראל זה לא יעבוד ותצא מוזר
בישראל זה לא יעבוד ותצא מוזר
ימשוך אותי לבצע אלימות אולי
מה .לא.
באותו הנושא: