10 תשובות
כי אין פה "סיכון".
זה שונה
אנונימי
כשאתה חושב לפני שאתה רושם זה יותר קל מאשר לדבר לפני שאתה חושב על מה להגיד המרחב האינטרנטי נותן לך יכולת שליטה בתמרון היחסים שלך עם האדם מה שבלתי אפשרי במציאות
יש לך יותר שליטה ופחות פחד תגובתי
כי אנשים באינטרנט לא שופטים אותך בקלות כמו במציאות
כי באינטרנט את לא פוגשת את הצדדים הפחות טובים של אחרים כי יש להם יכולת לסנן את מה שאת רואה.
כי את לא מכירה אותם
סיימ
סיימ
לא רק את
כי נורא קל להציג דמות שונה ממה שאת במציאות ולהתחבר לאנשים לפי בחירתך, במיוחד באתר הזה
(לא בקטע תוקפני3:)
(לא בקטע תוקפני3:)
כי זה יותר קל.
במציאות אנחנו מוגבלים מחוסר ביטחון וכולי.. באינטרנט לאנשים יש יותר ביטחון להתחבר עם אנשים ולהביע את דעותיהם
במציאות אנחנו מוגבלים מחוסר ביטחון וכולי.. באינטרנט לאנשים יש יותר ביטחון להתחבר עם אנשים ולהביע את דעותיהם
באותו הנושא: