14 תשובות
לדעתי להיות נחמדה לאנשים זה טוב אבל בדרגה מסוימת
הכל טוב, בסוף יהיו אנשים טובים
תהיי נחמדה , לא מרצה
יש הבדל עצום
ריצוי זאת תכונה גרועה לעצמך ולכל מי שסביבך
אנונימית
שואל השאלה:
תסבירי בבקשה^
אנונימית
להיות נחמדה לאנשים זה מדהים תמשיכי ככה תמיד וזאת תכונה מעולה וחשובה
בן אדם מרצה- קשה לו להגיד לא, עושה דברים שהוא לא רוצה כדי שלא יכעסו עליו או יתבאסו עליו, מנסה תמיד שכולם יהיו מרוצים ממנו, מנסה לצאת טוב בעיניי כולם, לא נעים לו לסרב לדברים...
יש לתכונה הזאת 3 בעיות-
1. אנשים מריחים את זה בשנייה ומרגישים שזה לא אותנטי, וזה לא מחבר אלא מרחיק
2. הבן אדם אוגר בתוכו כעס על אחרים שבעצם "גרמו לו" לעשות משהו שהוא לא באמת רצה לעשות ומרגיש מנוצל אבל זאת לא המציאות
3. אנשים לא יעריכו אותו בתור בן אדם ובסופו של דבר (לא במודע) גם לא יתנהגו אליו בכבוד, כי הוא לא מכבד את עצמו. הוא לא מכבד את העקרונות שלו והדעות שלו והרצונות שלו ובגלל זה גם אחרים לא יכבדו את העקרונות, הדעות, והרצונות שלו
אנונימית
סליחה על החפירה זה הכי קצר שהצלחתי
אנונימית
תתני את היחס הטוב למי שמגיע באמת
ולא לאנשים שמזלזלים בך ולוקחים אותך כמובן מאליו
אומרת מניסיון אישי שהייתי נחמדה לגבר סמרטוט שפשוט
לא שווה את זה,והייתי צריכה להיות כנראה אכזרית אליו
אנונימית
מי אמר שרצו אותך?
אנונימית
אז?מה הקטע של התשובה העוקצנית הזאת
אנונימית
חח צא מהסרט אף אחת לא הייתה מעוניינת בך
עלק סירוב,לא לעוף ימסכן אחד
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית תודה
אנונימי שתוק
אנונימית
עזבי הוא ממציא לעצמו המצאות בראש שמישהי תרצה אותו בכלל,ומצדיק התנהגות מזעזעת
אנונימית
את יכולה להישאר נחמדה,פשוט לשים לב
לאנשים לא נחמדים מגיע יחס לא נחמד