85 תשובות
לנפנף אותו.
להתרחק
שואל השאלה:
לא נעים לי אבל
אני אפגע בו
לא נעים לי אבל
אני אפגע בו
אנונימית
אלו החיים
מה תפגעי בו חחח זה כולה הודעות בסטיפס
"לא אוהבת בנים שרוצים אותי" לאן עוד נדרדר?
אנונימית
היא לא אוהבת בנים. נקודה
בנות יכולות להימשך לבנות
יו נואו
בנות יכולות להימשך לבנות
יו נואו
אנונימית
לחסום
אנונימית
אהובה שלי תנפנפי אותו כמו היפניות עם המניפות האלה שלהן.
כל בת ובת פה ואפילו בנים נפנפו פה לפחות 10 אנשים ואני לא מגזימה.
אל תרגישי רע ותגידי לו שלא בא לך על הקשר.
תאמיני לי שפה עוד יבואו אלייך הרבה ושכל האלה שמחפשים להתחיל איתך פה פשוט נואשים לבן/בת זוג.
כל בת ובת פה ואפילו בנים נפנפו פה לפחות 10 אנשים ואני לא מגזימה.
אל תרגישי רע ותגידי לו שלא בא לך על הקשר.
תאמיני לי שפה עוד יבואו אלייך הרבה ושכל האלה שמחפשים להתחיל איתך פה פשוט נואשים לבן/בת זוג.
שואל השאלה:
אחים יקרים קשה לי עם אהבה בגלל ההורים שלי שהם גרושים אני לא מאמינה באהבה כי הם אהבו ואז קרה משהו
לא צריך להיות דוחים ולשפוט ישר
אחים יקרים קשה לי עם אהבה בגלל ההורים שלי שהם גרושים אני לא מאמינה באהבה כי הם אהבו ואז קרה משהו
לא צריך להיות דוחים ולשפוט ישר
אנונימית
^^זה לא מצחיק, לא כל בן שנדלק נואש
היי, את רשמת ש"אני לא אוהבת בנים שרוצים אותי"? הכל בסדר?
כי זה נשמע כאילו שאת מנסה להרחיק את עצמך באופן כללי,
תגדירי את מה שאת מתכוונת, כי זה נשמע מוזר ולא יהיה בן אדם שלא ירצה להימשך עלייך בחיים האלו,
לא צריך לנפנף אותו וזה ילדותי כל מי שרשם את זה, זה ש*בן* התאהב במישהי מ*סטיפס* לא אומר שצריך לעשות מזה עניין בגלל שאתם נדפקתם באנשים שמטרילים אותכם, לא כולם ככה.
את יכולה להסביר למה את מתכוונת ב"אני לא אוהבת כשבנים רוצים אותי?" כי זה נשמע שקרה אצלך מקרה עם מישהו מעבר שגרם לך להידחק, ורציתי לדעת למה את מתכוונת כדי לא לפגוע בבחור שיש לו עניין עלייך.
היי, את רשמת ש"אני לא אוהבת בנים שרוצים אותי"? הכל בסדר?
כי זה נשמע כאילו שאת מנסה להרחיק את עצמך באופן כללי,
תגדירי את מה שאת מתכוונת, כי זה נשמע מוזר ולא יהיה בן אדם שלא ירצה להימשך עלייך בחיים האלו,
לא צריך לנפנף אותו וזה ילדותי כל מי שרשם את זה, זה ש*בן* התאהב במישהי מ*סטיפס* לא אומר שצריך לעשות מזה עניין בגלל שאתם נדפקתם באנשים שמטרילים אותכם, לא כולם ככה.
את יכולה להסביר למה את מתכוונת ב"אני לא אוהבת כשבנים רוצים אותי?" כי זה נשמע שקרה אצלך מקרה עם מישהו מעבר שגרם לך להידחק, ורציתי לדעת למה את מתכוונת כדי לא לפגוע בבחור שיש לו עניין עלייך.
שואל השאלה:
אני לא אוהבת בכללי שאוהבים אותי כי אני לא ככ מאמינה לזה,וכשזה מבן זה פשוט מחזיר אותי אחורה לטריגרים מטורפים
אני לא אוהבת בכללי שאוהבים אותי כי אני לא ככ מאמינה לזה,וכשזה מבן זה פשוט מחזיר אותי אחורה לטריגרים מטורפים
אנונימית
חוצפנית
הוא רוצה אותך!
הוא רוצה אותך!
אנונימית
^^בדיוק חשבתי על הסיטואציה דומה ללמה את רשמת את זה, אהבה זה לא משהו שהוא לא מציאותי, והגיוני שבמקרה של גירושים של ההורים שלך גרמו לך להרגיש שאהבה לא קיימת וזה הכל סתם.
אז רציתי לשתף איתך שאצלי היה סיפור דומה, אמא שלי הייתה לבד למשך כמה חודשים (מפה אני לא רוצה להגיד למה או איך זה הכל נפתר) ולהורים שלי גם יש סכסוכים, זה לא אומר שאהבה היא לא אמיתית, זה אומר שבמקרים כאלו ואחרים שני צדדים לא התאימו אחד לשניה וזאת כבר אחריות שלהם במקרה כזה.
גם לי קשה ומאתגר למצוא את הבן אדם הנכון או לקבל הזדמנויות עם אנשים כי אנחנו חושבים שזה הכל יפול בפח, אבל אם תוותרי על זה ולא תעמדי מול האתגר, בן אדם הנכון לא יבוא עלייך
אז רציתי לשתף איתך שאצלי היה סיפור דומה, אמא שלי הייתה לבד למשך כמה חודשים (מפה אני לא רוצה להגיד למה או איך זה הכל נפתר) ולהורים שלי גם יש סכסוכים, זה לא אומר שאהבה היא לא אמיתית, זה אומר שבמקרים כאלו ואחרים שני צדדים לא התאימו אחד לשניה וזאת כבר אחריות שלהם במקרה כזה.
גם לי קשה ומאתגר למצוא את הבן אדם הנכון או לקבל הזדמנויות עם אנשים כי אנחנו חושבים שזה הכל יפול בפח, אבל אם תוותרי על זה ולא תעמדי מול האתגר, בן אדם הנכון לא יבוא עלייך
שואל השאלה:
תודה רבה יא גבר
תודה רבה יא גבר
אנונימית
למה דיברת איתו מלכתחילה?
עכשיו הוא פיתח רגשות אלייך, אין לך בושה המעשה שעשית?
ולשאלתך, תגידי לו את כל האמת, ותשתדלי לנסות למנוע דברים כאלה בפעם הבאה אם את לא רוצה זוגיות.
עכשיו הוא פיתח רגשות אלייך, אין לך בושה המעשה שעשית?
ולשאלתך, תגידי לו את כל האמת, ותשתדלי לנסות למנוע דברים כאלה בפעם הבאה אם את לא רוצה זוגיות.
שואל השאלה:
צוצה לא עם כל בן שמדברים הוא חייב להתאהב וממש הבהרתי לו שאני לא שם.
צוצה לא עם כל בן שמדברים הוא חייב להתאהב וממש הבהרתי לו שאני לא שם.
אנונימית
אז כשתרצי זוגיות את מתכוונת לחטוף גבר ולהכריח אותו להיות איתך בזמן שהוא צורח ויורק עלייך כל פעם שאת מתקרבת אליו?
אה....
טוב אז תגידי לו בצורה נעימה ויפה שאת לע מעוניינת איתו בקשר זוגי, ותעיפי אותו אם את רוצה..
טוב אז תגידי לו בצורה נעימה ויפה שאת לע מעוניינת איתו בקשר זוגי, ותעיפי אותו אם את רוצה..
לחסום
שואל השאלה:
טוסט ירושלמי איך ידעתת
טוסט ירושלמי איך ידעתת
אנונימית
אוחי תעזבו אותה?!
יש סיבה שהיא לא רוצה בנים שאוהבים אותה.
לא לכולנו זה קל לקבל אהבה או הערכה מאחרים.
לשואלת השאלה יש את הסיבות שלה. לא תמיד זה "בוא נשחק אותה קשות להשגה ונשחק באלה שרוצים אותי כדי שיתנו לי צומי" לא זה לא תמיד העניין.
תתאפסו על עצמכם. יש אנשים שגדלו בבתים ללא אהבה בין ההורים, ללא מודלים לחיקוי.
ובואו תהיו כנים, אתם נתתם הזדמנות לכל אדם שרצה אותכם? או שיש אנשים שאמרתם שפשוט לא בא לכם עליהם ושאתם רוצים שיעזבו אותכם למרות שהם נותנים לכם את כל תשומת הלב שאתם צמאים לה?
יש סיבה שהיא לא רוצה בנים שאוהבים אותה.
לא לכולנו זה קל לקבל אהבה או הערכה מאחרים.
לשואלת השאלה יש את הסיבות שלה. לא תמיד זה "בוא נשחק אותה קשות להשגה ונשחק באלה שרוצים אותי כדי שיתנו לי צומי" לא זה לא תמיד העניין.
תתאפסו על עצמכם. יש אנשים שגדלו בבתים ללא אהבה בין ההורים, ללא מודלים לחיקוי.
ובואו תהיו כנים, אתם נתתם הזדמנות לכל אדם שרצה אותכם? או שיש אנשים שאמרתם שפשוט לא בא לכם עליהם ושאתם רוצים שיעזבו אותכם למרות שהם נותנים לכם את כל תשומת הלב שאתם צמאים לה?
פשוט תגידי לו שאת לא אוהבת בנים
שואל השאלה:
דאמ אני אוהבת אותך את גורמת לי לבכות
נגמרו לי הפרחים אבל באמת את צודקת ככ ובאמת שאת מושלמת
תודה
דאמ אני אוהבת אותך את גורמת לי לבכות
נגמרו לי הפרחים אבל באמת את צודקת ככ ובאמת שאת מושלמת
תודה
אנונימית
אם את אמרת לו שאת לא מעוניינת בלי קשר לסיבה העיקרית שלך, אז זה בסדר אפשר להבין.
אבל מלכתחילה את רשמת את מה שכבר רשמת וזה פשוט נראה שאת לא מעוניינת לא בגלל שאת באמת לא מעוניינת, אלא בגלל שיש אצלך פחד מסויים שזה לא יתדרדר כמו שרצית שזה יקרה
אני לא מכיר את הבחור והאם הוא טוב לה או לא, או הוא טוב לב ואתם דיברתם בטוב ואת התחברת עליו ואת מנסה להרחיק אותו רק בגלל הפחד, אל תתני לזה להשתלט עלייך, ברור שאני לא אומר למהר עם ההחלטה אלא יותר להכיר את הבן אדם, במקרה והסיבה לדחיקה זה מה שאת רשמת בשאלה (מאיך שאת חזרת על זה, זה נשמע שזה מפחד).
אני מבין את הסיטואציה ושקשה להאמין באהבה אמיתית בכללי בגלל מה שקרה עם ההורים בעיקר כשענית שאת מעדיפה יחס רעיל בגלל שהתרגלת לראות את זה מהצד, אבל קודם כל זה ****לא בריא****, אצלי יש מקרה ממש דומה בקשר בן ההורים,
אבל אני לא ויתרתי על האהבה אלא התחלתי לקחת גם את ההיכרות ברצינות, כי אני לא רוצה לפגוש מישהי שתירק עליי או לא תכבד את הנימוס ואמפתיות שלי כלפיה, אז אותו דבר פה,
אם את פשוט לא מרגישה כלפיו או לא רוצה להכיר אותו מעבר, תגידי לו, אבל אם זה מפחד של מה שאמרת, צריך להתגבר על זה כי אני מאמין שלפחות ממה שאני אמרתי מניסיון שלי זה יכול להגביר לך קצת תקווה.
לא בהכרח זה אמור לקראת איתו, אבל תנסי לפחות להכיר את הבן אדם לפי איך שהוא מדבר, ואם את לא מתחברת עליו ספציפית, תגידי לו שאת פחות בעניין, לפעם הבאה כשתפגשי בחור נחמד בעינייך, אל תדחקי אותו בגלל שהוא רואה בך משהו טוב, לא כולם רעים בעיקר בנים, צריך לעמוד מול האתגר ולהכיר את הבן אדם ולהחליט על סמך איך שהוא מדבר
אבל מלכתחילה את רשמת את מה שכבר רשמת וזה פשוט נראה שאת לא מעוניינת לא בגלל שאת באמת לא מעוניינת, אלא בגלל שיש אצלך פחד מסויים שזה לא יתדרדר כמו שרצית שזה יקרה
אני לא מכיר את הבחור והאם הוא טוב לה או לא, או הוא טוב לב ואתם דיברתם בטוב ואת התחברת עליו ואת מנסה להרחיק אותו רק בגלל הפחד, אל תתני לזה להשתלט עלייך, ברור שאני לא אומר למהר עם ההחלטה אלא יותר להכיר את הבן אדם, במקרה והסיבה לדחיקה זה מה שאת רשמת בשאלה (מאיך שאת חזרת על זה, זה נשמע שזה מפחד).
אני מבין את הסיטואציה ושקשה להאמין באהבה אמיתית בכללי בגלל מה שקרה עם ההורים בעיקר כשענית שאת מעדיפה יחס רעיל בגלל שהתרגלת לראות את זה מהצד, אבל קודם כל זה ****לא בריא****, אצלי יש מקרה ממש דומה בקשר בן ההורים,
אבל אני לא ויתרתי על האהבה אלא התחלתי לקחת גם את ההיכרות ברצינות, כי אני לא רוצה לפגוש מישהי שתירק עליי או לא תכבד את הנימוס ואמפתיות שלי כלפיה, אז אותו דבר פה,
אם את פשוט לא מרגישה כלפיו או לא רוצה להכיר אותו מעבר, תגידי לו, אבל אם זה מפחד של מה שאמרת, צריך להתגבר על זה כי אני מאמין שלפחות ממה שאני אמרתי מניסיון שלי זה יכול להגביר לך קצת תקווה.
לא בהכרח זה אמור לקראת איתו, אבל תנסי לפחות להכיר את הבן אדם לפי איך שהוא מדבר, ואם את לא מתחברת עליו ספציפית, תגידי לו שאת פחות בעניין, לפעם הבאה כשתפגשי בחור נחמד בעינייך, אל תדחקי אותו בגלל שהוא רואה בך משהו טוב, לא כולם רעים בעיקר בנים, צריך לעמוד מול האתגר ולהכיר את הבן אדם ולהחליט על סמך איך שהוא מדבר
שואלת השאלה
אם את צריכה לדבר על משהו או על איך שאת מרגישה שתדעי שאת מוזמנת.
לא לכולם זה קל לקבל אהבה במיוחד אם גדלת בסביבה ללא אהבה או אם עברת איזו טראומה.
שתדעי שאת לא לבד ולמרות שזה קשה להאמין בזה יש לך בחיים מלא אנשים שרק רוצים בטובתך❤
אם את צריכה לדבר על משהו או על איך שאת מרגישה שתדעי שאת מוזמנת.
לא לכולם זה קל לקבל אהבה במיוחד אם גדלת בסביבה ללא אהבה או אם עברת איזו טראומה.
שתדעי שאת לא לבד ולמרות שזה קשה להאמין בזה יש לך בחיים מלא אנשים שרק רוצים בטובתך❤
תחסמי אותו. גבר לא מתאהב באישה דרך שיחות. אלוהים ישמןר. הןא כנראה נואש או חולה נפש או פדולי גבר שמתאהב בבחורה שבקושי ראה או הכיר זה נשמע כמו בחור עם בעיות נפשיות או סוטה ואפילו אנס תחסמי אותו. מה זה לא נעים לחסום? את רוצה שיעשה לך משהו ? ולכי תדעי אולי הןא מחבל.. גם אני הייתי כמוך תמימה ןהוא התברר כסוטה וחולה.. לא מתאהבים דרך המסך אל תהיי תמימה!
שואל השאלה:
תודה רבה לכל מי שעזר לי במקום לצאת עליי סתם
אוהבת אתכם
תודה רבה לכל מי שעזר לי במקום לצאת עליי סתם
אוהבת אתכם
אנונימית
^^חד משמעית!! רובם פה מחפשים רק מין.
^^^זה שבמקרה שלך נדפקת בשיחות מול סוטה זה לא אומר שככה כל בן אדם באינטרנט, בגלל זה מדברים עם בן אדם לטווח זמן מסויים כדי להבין האם מי שמולינו הוא באמת טוב ולא כמו שאת מתארת
^וזה לא נכון, אני מכיר אנשים נורמלים מלבד האנשים הלא נורמלים, זה שבמקרה היה לנו אינטראקציה עם 5-8 אנשים סתם דוגמה שהתברר שהם חולי נפש זה לא אומר שככה זה כל השאר ה-10 אלף משתמשים פה
^וזה לא נכון, אני מכיר אנשים נורמלים מלבד האנשים הלא נורמלים, זה שבמקרה היה לנו אינטראקציה עם 5-8 אנשים סתם דוגמה שהתברר שהם חולי נפש זה לא אומר שככה זה כל השאר ה-10 אלף משתמשים פה
בחור שאומר "התאהבתי בך" רק משיחות פה. לא נשמע נורמלי.. מהניסיון שלי זה לא תקין.. נראה אותך מדבר עם בחורה פה והיא אומרת לך "התאהבתי בך" ולא דיברתם במציאות ולא בפון. זה ישמע לך נורמלי?? בטח שיש ויש לא כולם סוטים. אבל להתאהב במישו דרך המסך לא נשמע הגיוני
ללכת לפסיכולוג
חחח רגע את אוהבת בנים שלא רוצים אותך איך זה עובד בדיוק ?
שואל השאלה:
אין תקציב לפסיכולוג
אין תקציב לפסיכולוג
אנונימית
אז מה את רוצה?
וואי איזו רמה של פיקמי לא ראיתי בחיי יומיום הפינלנדי
וואי איזו רמה של פיקמי לא ראיתי בחיי יומיום הפינלנדי
שואל השאלה:
ברו פיקמי רוצות שירצו אותן
ברו פיקמי רוצות שירצו אותן
אנונימית
שואל השאלה:
תודה פיסטוק
תודה פיסטוק
אנונימית
להתעלם וזה יעלם
^^^^^^^^^^ ליאל ברור שהמילים האלו אני לא אקח בצורה רצינית, אני בעצמי נזהר ובדיוק בגלל שזה הכל עניין של תקשורת כי כבר היה לי מספיק מזה, צריך לראות איך בן אדם מתקשר איתך כמו עם כל בן אדם,
נכון שאם בן אדם אומר לך "התאהבתי בך" תוך שבוע+ כנראה שבן אדם או בת אדם קצת התקדמה בשלבים אבל עדיין חסר תקשורת לטווח זמן מסויים בשביל להבין האם בן אדם באמת רציני או לא
(במקרה כזה זה לא נשמע רציני וכנראה בן אדם התבלבל במילים, אני לא אגיד למישהי שאני אוהב אותה עד טווח זמן ארוך של תקשורת ובמקרה אני לא מרגיש כלפיה משהו,
אפילו אם גיליתי אחרי טווח זמן מסויים שהיא בן אדם עם אופי טוב ולא סטיציונרית או סוטה או חולת נפש או איך שאתם לא מתארים את זה)
נכון שאם בן אדם אומר לך "התאהבתי בך" תוך שבוע+ כנראה שבן אדם או בת אדם קצת התקדמה בשלבים אבל עדיין חסר תקשורת לטווח זמן מסויים בשביל להבין האם בן אדם באמת רציני או לא
(במקרה כזה זה לא נשמע רציני וכנראה בן אדם התבלבל במילים, אני לא אגיד למישהי שאני אוהב אותה עד טווח זמן ארוך של תקשורת ובמקרה אני לא מרגיש כלפיה משהו,
אפילו אם גיליתי אחרי טווח זמן מסויים שהיא בן אדם עם אופי טוב ולא סטיציונרית או סוטה או חולת נפש או איך שאתם לא מתארים את זה)
אם את לא אוהבת בנים שרוצים אותך אין לך סיכוי טוב למצוא זוגיות..
אנונימי
פינלנדלי
תעזוב את שואלת השאלה, יש לה סיבות למעשים שלה. היא לא פיקמי, דווקא ההפך.
אם היה לך קצת ידע בסיסי באנגלית הייתה יודע את המשמעות, אבל אתה בוחר להגיד לה פיקמי בגלל שהיא דוחה אנשים מבלי שאתה אפילו יודע למה היא מרחיקה ממנה אנשים.
אל תמהר לשפוט אנשים, זה רק יפגע בך.
תעזוב את שואלת השאלה, יש לה סיבות למעשים שלה. היא לא פיקמי, דווקא ההפך.
אם היה לך קצת ידע בסיסי באנגלית הייתה יודע את המשמעות, אבל אתה בוחר להגיד לה פיקמי בגלל שהיא דוחה אנשים מבלי שאתה אפילו יודע למה היא מרחיקה ממנה אנשים.
אל תמהר לשפוט אנשים, זה רק יפגע בך.
חח מה זה סיכוי טוב הסיכוי הוא 0 עגול^
אנונימי
גירל אם את איבדת משיכה אליו בגלל שהוא פתאום רוצה אותך אז הבעיה בך כי יש לך פחד ממחוייבות לקשר
מה עושים? משתמשים במוח, אומרים לבן אדם מה שאת באמת מרגישה, את לא חייבת לאף אחד כלום, ברגישות ובעדינות אומרים לבן אדם שאת לא מעוניינת להיות בזוגיות, למה לתסבך הכל
בנות אוהבות שלא שמים עליהן מה יש לכם זה ידוע
כמה שיותר רע וחרא הן נדבקות
כמה שיותר רע וחרא הן נדבקות
אנונימי
לא כאילו טפאק היא רוצה בן זוג ובאותו שניה כאילו היא לא רוצה שיאהבו אותה, אז למה זה הולך???
^^^אתה יודע למה קשה לה לקבל אהבה או שסתם החלטתה לרשום משהו מגעיל וחסר מחשבה?
שואל השאלה:
מי רוצה בן זוג אני לא בגיל בכלל לבן זוג מה אתם רוצים תשחררו אותי כבר
מי רוצה בן זוג אני לא בגיל בכלל לבן זוג מה אתם רוצים תשחררו אותי כבר
אנונימית
שואל השאלה:
אנחנו דיברנו יומים מה פיתחתי קשר
אנחנו דיברנו יומים מה פיתחתי קשר
אנונימית
שואל השאלה:
מצחיק איך כל מי שיוצא עליי פה הוא בן 20 בתול
מצחיק איך כל מי שיוצא עליי פה הוא בן 20 בתול
אנונימית
^^^היא כתבה שאין לה כסף. לא תמיד טיפול זה קל.
זה לא שפשוף ששמים עליו יוד ופלסטר.
זה הורג אותי! אתם פשוט לא חושבים! רק משערים.
טיפול זה קשה, זה תהליך לא קל, זה גומר אותך נפשית ולא פחות כלכלית.
היא לא פיתחה איתו קשר, הוא פיתח איתה. מאיפה לה לדעת שהוא פיתח רגשות? זאת אשמתה? ממש לא. זאת גם לא אשמתה שקשה לה לקבל אהבה, היא לא בחרה להיות ככה, הפכו אותה לכזאת.
יש לכם מוח, תתחילו להשתמש בו.
זה לא שפשוף ששמים עליו יוד ופלסטר.
זה הורג אותי! אתם פשוט לא חושבים! רק משערים.
טיפול זה קשה, זה תהליך לא קל, זה גומר אותך נפשית ולא פחות כלכלית.
היא לא פיתחה איתו קשר, הוא פיתח איתה. מאיפה לה לדעת שהוא פיתח רגשות? זאת אשמתה? ממש לא. זאת גם לא אשמתה שקשה לה לקבל אהבה, היא לא בחרה להיות ככה, הפכו אותה לכזאת.
יש לכם מוח, תתחילו להשתמש בו.
שואל השאלה:
מה זה רצוצה אפילו
מה זה רצוצה אפילו
אנונימית
שואל השאלה:
אוף אני אוהבת אותך
אוף אני אוהבת אותך
אנונימית
שואל השאלה:
פיסטוק אתה גבר
פיסטוק אתה גבר
אנונימית
^^ממש מצחיק אנונימי
גם יצחיק אותך אם אני אצחק על הקשיים שלך?
גם יצחיק אותך אם אני אצחק על הקשיים שלך?
תידחי אותו פשוט מאוד ואל תחסמי אותו או תסנני אחרת תיהיה מגעילה רצח
שואל השאלה:
אבל אז הוא יפגע ממני
אבל אז הוא יפגע ממני
אנונימית
הוא לא תגידי בצורה מכבדת
לחסום אותו אין לך מה לעשות אם את לא אוהבת את גם לא יודעת מי הוא בכלל יכול להיות פדופיל
אנונימית
אם הוא מטריד תתקשרי למשטרה
להגיד לו את זה
את לא אוהבת בנים שרוצים אותך או שלא ניסית טוב ואת פשוט לא רוצה אותו, או שאת לא אוהבת בנים?
כי אני כבר מבולבל לגמרי
כי אני כבר מבולבל לגמרי
עורבת^ מקווה שאף אחד לא אצא איתך בחיים❤
אנונימי
שואל השאלה:
ששש זה מסווג תודה רבה לך באמת תודה רבה ! אתה אחד הגברים פה
ששש זה מסווג תודה רבה לך באמת תודה רבה ! אתה אחד הגברים פה
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא רוצה בכלל בן זוג עכשיו
אבל במיוחד אם הוא רוצה אותי
תפסיקו לצאת עליי אמאלה אתם בתולים בכלל
אני לא רוצה בכלל בן זוג עכשיו
אבל במיוחד אם הוא רוצה אותי
תפסיקו לצאת עליי אמאלה אתם בתולים בכלל
אנונימית
"תקשיב פחות מתאים לי אני מצטערת"
לא אוהבת בנים שרוצים אותך? אז איזה בנים את אוהבת שמתנהגים אלייך כמו ז!נה? מה נסגר
תחסמי אותו
שואל השאלה:
אבל זה בעיה
כי אני לא מוכנה לזוגיות של מישהו מסטיפס על אחת כמה וכמה הבנת?
אבל זה בעיה
כי אני לא מוכנה לזוגיות של מישהו מסטיפס על אחת כמה וכמה הבנת?
אנונימית
פשוט אל תדברי איתו יותר אם בא לך הכל טוב
תגידי לו את האמת אבל בלי פרטים אישיים אולי יש לכם את אותה בעיה
לגרום לו להבין שאתה לא מעוניין
תנסי בעדינות להסביר לו שאת לא בקטע שלו ואת לא מעוניינת בו
תגידי לו שאת לסבית
אנונימית
מוזר מאוד
אם יהיה לך חבר את לא תרצי שהוא יאהב אותך? זה קצת מוזר
ואיך את יודעת שהוא התאהב בך?
אבל כן בגדול פשוט תתעלמי ממנו, תחסמי, תשווחי אנא עארף
אם יהיה לך חבר את לא תרצי שהוא יאהב אותך? זה קצת מוזר
ואיך את יודעת שהוא התאהב בך?
אבל כן בגדול פשוט תתעלמי ממנו, תחסמי, תשווחי אנא עארף
ראיתי את השאלה שלו שאומרת שהוא רוצה להגיד לך שהוא מאוד מאוד רוצה אותך
סליחה אבל זה ממש מצחיק אותי. ותחסמי/תגידי לו בצורה מאוד ברורה שאת לא מעוניינת, אין מה להתבייש או שלא יהיה לך נעים, אם הוא ממשיך לנסות זה נחשב הטרדה, פשוט תבהירי לו שאת לא רוצה ואם הוא לא עוזב אותך לחסום/לדווח
סליחה אבל זה ממש מצחיק אותי. ותחסמי/תגידי לו בצורה מאוד ברורה שאת לא מעוניינת, אין מה להתבייש או שלא יהיה לך נעים, אם הוא ממשיך לנסות זה נחשב הטרדה, פשוט תבהירי לו שאת לא רוצה ואם הוא לא עוזב אותך לחסום/לדווח
שואל השאלה:
איזה שאלה הוא שאל מה
איזה שאלה הוא שאל מה
אנונימית
משהו על זה שיש מישהי שהוא אוהב מאוד והיא לא רוצה אנשים שרוצים אותה וזה מעציב אותו כי הוא מאוד רוצה אותה
לא צריך להיות גאון כדי להבין שזה אותו סיפור
לא צריך להיות גאון כדי להבין שזה אותו סיפור
מבין אותך, גם אני לא אוהב בנים שרוצים אותי.
שואל השאלה:
לא שמתי לב שהוא כתב גם אמאלב
לא שמתי לב שהוא כתב גם אמאלב
אנונימית
למה את לא אוהבת בנים שמתחילים איתך? תגידי את בסדר?
כאילו מה את בכוונה עושה את זה בשביל לפגוע בהם? מה הקטע שלך?
כאילו מה את בכוונה עושה את זה בשביל לפגוע בהם? מה הקטע שלך?
אנונימי
שואל השאלה:
לך לך תחזור לאמא
לך לך תחזור לאמא
אנונימית
מסכים אם porcelain doll ב100 אחוז אין מה להוסיף
^תודה❤
אין מה שמגיע מגיע^(מזדהה אם מה שרשמת ותיארת את זה מדהים(ובסוף אם זה האדם הנכון זה יעבוד ותודה לבת זוג שלי על זה❤)
באותו הנושא: