11 תשובות
בכלל לא
לא, זה כיף
קצת, אני בגלל זה לא הולך לקולנוע
ממש לא מוזר!!! אם כבר מגניב וגם הרבה יותר כיף
לאא
תהניי
שואל השאלה:
תודה לכולםם :)
אנונימית
לא ניסיתי אף פעם ,אבל נשמע לי כיף לעשות את זה לבד.
אנונימי
ממש לא מוזר ללכת לבד זה אפילו הכי כיףף לכי ותהניי
איזה סרט
שואל השאלה:
אנורה^
אנונימית