7 תשובות
שואל השאלה:
לא כל הבתי ספר עושים את זה זה תוכנית מסויימת
לא כל הבתי ספר עושים את זה זה תוכנית מסויימת
אנונימית
אמא שלי מלמדת אץ הקורס של האוניברסיטה והיא כבר סיימה את החומר נראלי לפני שבןע שבועיים והפ עכשיו מתרגלים
יב ולא עושים את זה, אלא לומדים מיקרוביולוגיה רגיל
יא ובחיים לא שמעתי על זה
שואל השאלה:
אני כיתה יב אבל נראלי זה גם ליא או שלא לא בטוחה
אני כיתה יב אבל נראלי זה גם ליא או שלא לא בטוחה
אנונימית
איזה כיתה?
עושה את זה
אנונימית
באותו הנושא: