6 תשובות
היי ריז,

אפשר לענות עם הומור קל אם אתה מרגיש טוב, או פשוט ברוגע ואמת.
למשל: "חחח אני עוד חי, לא להילחץ תודה שאתה דואג, זה ממש חימם לי את הלב."
הכי חשוב להיות אתה זה מה שהחברים שלך הכי אוהבים.

באהבה,
מובי.
מה שלום אמא
תודה על הברכות
תלוי מה שלח ..
אומר החלמה מהירה אומרת תודה זהו
תספר לו האם אתה ראית אותו כשהחיים שלך חלפו לך מול העיניים, הוא בטח סקרן