5 תשובות
לא זה פשוט אומר שהם ניסו להתחיל איתך וזהו
אין קשר
שואל השאלה:
אבל אני גם לא אתחיל עם מישהו שהוא סופר חתיך ומושך כי אני ארגיש כאילו לא לרמתו ושהוא בוודאות ידחה אותי. אין לכם גם את התחושה הזו?
אבל אני גם לא אתחיל עם מישהו שהוא סופר חתיך ומושך כי אני ארגיש כאילו לא לרמתו ושהוא בוודאות ידחה אותי. אין לכם גם את התחושה הזו?
אנונימית
עצם העובדה שיש להם ביטחון להתחיל עם בחורות ברחוב זה כבר דבר טוב. ניסו, לא הלך, הכל בסדר
^צודר לגמרי.
בסוף זה 80% ביטחון
בסוף זה 80% ביטחון
באותו הנושא: